piątek, 30 grudnia 2011

makijaż sylwestrowy - kolory i brokat

Witajcie.
Dzisiaj miałam chwilę czasu i stworzyłam taką oto propozycję makijażu sylwestrowego. Ostatnio postawiłam na czerń, tym razem makijaż jest w kolorach, trochę artystyczno - graficzny. Początkowo pomysł był inny, ostatecznie wyszło co wyszło. Oczywiście musiałam o czymś zapomnieć - o wytuszowaniu dolnych rzęs. Szkoda, bo wtedy oko by inaczej się prezentowało. Przepraszam też za usta, są w bardzo złym stanie, opuchnięte, popękane, skóra schodzi... :( nie mogę sobie z nimi poradzić...
Ale mimo wszystko, zapraszam do oglądnięcia, może kogoś zainspiruję.



Użyte kosmetyki:
- podkład MAP #2NB
- korektor Maybelline
- puder EDM
- bronzer Lancome Bamboo
- róż Paese #44
- mgiełka pudrowa Paese #11
- baza pod cienie Virtual
- cienie Inglot, Paese, Mac
- czarna kredke Pierre Arthes
- żel do brokatu Kryolan
- srebrny i liliowy brokat
- sztuczne rzęsy
- tusz do rzęs Bourjois
- błyszczyk Oriflame Very Me Clickit Lip Gloss, # Neon Pink






Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Tajemnicą przyklejenia brokatu to żel ... ciekawe czy na coś "domowego" też można go przyczepić

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż tak wgl mi się bardzo podoba, jest taki nawet dosyć "ciężki" ale akurat właśnie to jest fajne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod mega wrażeniem!! przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, to połączenie kolorów kojarzy mi się jakoś tam egzotyznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż :)
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie to wszystko skomponowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny jest:))) pomyslowy i sylwestrowy bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Szczęśliwego Nowego Roku życzę! Dużo pomyślności i radości :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam,uwielbiam i jeszcze raz Kochana UWIELBIAM Twoje makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny makijaż :) choć dla mnie pewnie zbyt skompilowany

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia