sobota, 30 kwietnia 2011

Przez te kilka dni jakoś tak mało miałam czasu na bloga, albo nie miałam jakoś weny aby cokolwiek pisać... Nie wiem co mi jest, przesilenie wiosenne chyba już za nami ;)


Dzisiaj pokazuję Wam kolejny mój makijaż, mam nadzieję,  że nie jesteście znudzone. Jakoś nie mam predyspozycji do pisania recenzji kosmetyków, wydaje mi się zawsze, że są za krótkie, za mało informacji i ogólnie jakieś takie dziwne ;) Jako typowo umysł ścisły ważne informacje zawieram w kilku zdaniach. A przy makijażach za bardzo przecież nie trzeba się rozpisywać ;)

Dzisiejszy makijaż jest z poniedziałku, po niedzielnym różowym look'u zapragnęłam coś ostrzejszego i mocniejszego. Na samą czerń nie miałam ochoty, zatem połączyłam ją z niebieskościami. Mimo, że mam wiele niebieskich cieni, nadal nie znalazłam takiego co by mnie zadowolił w nakładaniu, trzymaniu się na powiece i przede wszystkim kolorze. W tym makijażu połączyłam kilka kolorków, by choć trochę uzyskać to co chciałam.

* * * * *


W tym makijażu użyłam następujących kosmetyków:
- podkład Rimmel Lasting Finish
- korektor pod oczy Maybelline
- puder sypki transparentny MaxFactor
- róż do policzków Paese (tylko że nie pamiętam który...)
- mgiełka Paese #11
- baza pod cienie Kryolan
- cienie Inglot: czarny, beż, granat i niebieski
- cienie Paese - niebieski z potrójnej paletki z kolekcji Retro
- granatowy liner w żelu Coastal Scents
- tusz do rzęs wodoodporny z serii Tisaro Tatoo (Paese)
- żel do brwi Delia
- błyszczyk - nie pamiętam jaki, wybaczcie ;)


Pozdrawiam :)
Czytaj dalej »

piątek, 29 kwietnia 2011

Kilka rozdań w których biorę udział ;)


Zgłoszenia przyjmowane są do 12 maja.




Zgłoszenia przyjmowane są do 26 maja.



Zgłoszenia przyjmowane są do 5 maja.



Zgłoszenia przyjmowane są do 1 maja



Zgłoszenia przyjmowane są do 30 kwietnia.



Niesamowite nagrody:
Czujecie się skuszone? :D
Zabawa trwa do 21 maja.
Zapraszam ! 
:)

Czytaj dalej »

niedziela, 24 kwietnia 2011

rożowy pin-up-girl ;)))

Witam :)
I jak Wam minął pierwszy dzień świąt? U mnie spokojnie :) Obżarłam się za wszystkie czasy, 3tygodniowa dieta poszłaaaa.... ;)

Rano miałam mało czasu na zrobienie makijażu, musiałam coś wymyśleć szybkiego, prostego i efektowanego. Nakładając podkład dumałam i dumałam co zmalowac i pomogła mi pani Pogodynka w TVN - miała makijaż coś a'la pin-up girl na różowo ;) Ostatecznie tak się dzisiaj prezentowałam:


W tym makijażu użyłam następujących kosmetyków:
- podkład Rimmel Lasting Finish
- korektor pod oczy Maybelline
- puder sypki transparentny MaxFactor
- róż do policzków Paese #36
- mgiełka Paese #11
- baza pod cienie Kryolan
- cienie Inglot: śliwka i beż
- liner w żelu Bobbi Brown
- tusz do rzęs wodoodporny z serii Tisaro Tatoo (Paese)
- żel do brwi Delia
- błyszczyk ArtDeco

I to chyba wszystko ;)
Czytaj dalej »

sobota, 23 kwietnia 2011

Prezenty, prezenty, rozdaję prezenty ;))))



Witam :)

Dzisiaj coś miłego dla Was ;)
Ostatnio na moim blogu pojawiły się recenzje dwóch róży z Paese. Miałam dużo zapytań o ten produkt. Postanowiłam, że zrobię Wam prezent i ogłoszę rozdanie.

Do wygrania są poniższe kosmetyki. wszystkie są nowe, nieużywane (do swatchów używałam swoich kosmetyków, dostałam dwa takie same zestawy, dlatego jeden z nich chcę Wam podarować ;) )




 1. Róż Paese - nr 36 Różane Omdlenie (swatche można znaleźć TUTAJ oraz efekt na skórze TUTAJ)


2. Czarna Maskara Wodoodporna - wydłuża i pogrubia rzęsy - z serii Tisaro Tatoo (firmy która produkuje Paese)


3. Konturówka do oczu nr 8 z serii Tisaro Tatoo (firma która produkuje Paese) - czarna ze srebrnymi drobinkami.



4.Lakier do paznokci nr 4 z serii Tisaro Tatoo (firma która produkuje Paese) - kolor jasnoróżowy z migoczącymi drobinkami.



5. Perłowy cień z serii Tisaro Tatoo (firma produkująca Paese) - kolory różowy i biały.




Mam nadzieję, że kosmetyki Wam się podobają :)

Aby wziąć udział w losowaniu, trzeba spełnić kilka warunków:
1. Być moim obserwatorem publicznym (1 los)
2. Umieścić notatkę u siebie na blogu (1 los)
3. W komentarzu umieścić takie informacje: nick pod którym obserwujecie mój blog, email, link do notatki o konkursie u Was na blogu.

Na Wasze zgłoszenia czekam do 15 maja :)
Kosmetyki wysyłam tylko w obrębie Polski. 

Powodzenia !
Czytaj dalej »

Wesołych Świąt!

W związku z nadchodzącymi świętami, chciałabym Wam wszystkim życzyć radosnych i spokojnych świąt Wielkanocnych, odpoczynku w rodzinnym gronie, smacznego jajka, mokrego dyngusa ;)



Wesołych Świąt!!!
Czytaj dalej »

czwartek, 21 kwietnia 2011

Prawie jak J.Lo...

... a prawie robi wielką różnicę ;))))

Bardzo mi się spodobał look J.Lo w utworze "on the floor". Powiedzmy, że z tego makijażu czerpałam inspirację ;) Wiem, wiem, z boską J.Lo i jej wizażystami nie ma co konkurować. ;) Ale coś tam wymodziłam, coś tam zmalowałam i zobaczcie same co mi wyszło.




I co o tym sądzicie? Choć trochę podobne? ;)))

Czytaj dalej »

niedziela, 17 kwietnia 2011

Seksualna, nebezpećna... makijaż na konkurs ;)

Witam
Przedstawię wam dzisiaj jaki makijaż zmalowałam na konkurs u Lady-Flower123. Zadanie konkursowe polegało na zrobieniu makijażu z teledysku. Chciałam trochę poszaleć, jednak czasowo jest to niemożliwe. Na artystyczne wyżycia mam czas dopiero wieczorem, ale światło jest tak okropne, że na zdjęciach nic nie widać. Zatem wybrałam bardziej użytkowy makijaż - taki w którym mogłam chodzić cały dzień.

Oglądając vivę ;) trafiłam na teledysk niejakiego zespołu Mirami - Sexualna. Śpiewające tam dziewczyny miały bardzo ładnie pomalowane oczy, stwierdziłam, że właśnie taki "mejkap" zmaluje.


Inspiracja:






Moje wykonanie:



I jeszcze mały bonusik ;) Z czerwonymi ustami :D


I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam :)
Czytaj dalej »

konkurs makijażowy u Lady-Flower123

Biorę udział w konkursie u Lady-Flower123
Zadaniem konkursowym jest wykonanie makijażu z teledysku.


Nagroda I
Zestaw kosmetyków marki Barry M.
Nagroda ufundowana przez sklep
Nagroda II

2 zestawy gotowe do wykonania szminek (2 szt.) oraz błyszczyków (2 szt.)
Pigmenty jakie wybrałam:
Angel Wings

Bordeaux
Nagrodę tę ufundował sklep gdzie możecie nabyć kosmetyki mineralne:

Konkurs trwa do 30 kwietnia.


Czytaj dalej »

sobota, 16 kwietnia 2011

Rozdanie u kamilanna-to-ja - aż grzech nie wziąć udziału ;)

Macomaniaczka Kamilanna rozdaje- paletka MAC+ 4 cienie. Jeden to TILT, 3 następne wybieramy sami :)
http://kamilanna-to-ja.blogspot.com/2011/04/mac-z-niespodzianka-w-tle.html






"Zasady zabawy: 


1 Musisz byc obserwatorem mojego bloga.
2 Moj blog musi byc widoczny u Ciebie w blog rollu.(+1 glos)
3 W komentarzu podaj swoj nick pod jakim mnie obserwujesz:)
4 Zamiesc informacje na swoim blogu z linkiem odsylajacym do tego posta.(+1glos)
(w komentarzu zostaw mi link ,zebym mogla to sprawdzic)
5 No i najwazniejsze :) podaj 3 cienie jakie chcialabys wygrac.
(wygrana osoba dostanie wlasnie te wybrane przez siebie wklady cieni)

Mozecie zglaszac sie do 1 maja

Wysle wszedzie gdzie sie da :)
Wysylka na moj koszt 
(pamietajcie tylko, ze wysylam z USA i moze troche potrwac zanim paczuszka dojdzie)"


:)
Czytaj dalej »

Delia: Eyebrows gel corector + lakier #48

Witam

Chciałabym Wam przybliżyć kosmetyk, który używam do przyciemniania brwi. Nigdy nie miałam żadnych specjalistycznych produktów, zazwyczaj brwi przyciemniałam zwykłą czarną kredką. Jakiś czas temu wygrałam w pewnym konkursie kilka kosmetyków z firmy Delia i gdzieś wrzuciłam w kąt szafy. Ostatnio robiłam przegląd to znalazłam. Od razu zainteresował mnie Eyebrows gel corector .

Od tamtej pory, odstawiłam wszelkie kredki i używam tego cudu ;)

Jest to żel czarny, który ma za zadanie przyciemnić, rozczesać i ujarzmić nasze brwi. Moje brwi są w opłakanym stanie. Jako nastolatka, gdy królowała Gwen Stefani ze swoimi cienkimi brwiami, zapragnęłam mieć takie same :) Nie zastanawiając się zbytnio zrobiłam sobie krzywdę i miałam niteczki... Od ponad 3 lat próbuje je zapuścić i za bardzo włoski nie chcą rosnąć. Próbowałam różnych odżywek, niestety z mizernym skutkiem. Teraz jest już lepiej niż niegdyś, choć do ideału to jeszcze daleko. Staram się je przyciemniać, aby choć trochę wydawało się, że tych włosków jest więcej. Używając kredek takiego efektu nie uzyskiwałam, po tym korektorze do brwi jest o wiele lepiej.

Korektor do brwi jest to czarny żel, nadaje brwiom ładny naturalny look, za pomocą szczoteczki łatwo rozczeszemy brwi i nadamy im ładny kształt. Do tego lekko są nabłyszczone. Mam wiele jasnych włosków i dzięki temu kosmetykowi są one przyciemnione, przez co brwi wydają się bujniejsze.

(zdjęcie u góry - czyste brwi; zdjęcie u dołu - brwi rozczesane Eyebrows gel corector )


Jak dla mnie, jest to dobry produkt, spełnia swoją rolę. Nie sądzę, aby był drogi, ja go wygrałam ;) Daję mu 4/5 ;) 5 nie dostanie bo nie sprawdziłam innych specyfików do brwi.

* * * * * 

Dodatkowo, dzisiaj byłam na zakupach i trafiłam do drogerii. Krzątając się między półkami zauważyłam koszyczek z lakierami. Zauroczona niebieskościami u Hexxany postanowiłam poszukać jakiegoś niebieskiego lakieru do paznokci. Tak naprawdę to ja bardzo rzadko maluje moje paznokcie, bo są w opłakanym stanie. W stresujących momentach nie panuję nad sobą i je obgryzam - wiem że jest to zły nawyk... A ostatnio to mam wiele takich sytuacji... Jednak przeglądając ofertę w sklepie natrafiłam na piękny odcień, który od razu mi się spodobał. Delia No.1 #48

Za śmieszną cenę 2,50zł mam 5ml lakieru ;) Jest to mała buteleczka, ale mi w zupełności starczy, nie lubię tych wielkich , bo nie jestem w stanie tego zużyć.A kolor jest boski :) Nałożyłam dwie warstwy, o dziwo szybko wysechł, nadal się trzyma, nic nie odprysło czy się zarysowało, a kilka rzeczy robiłam ;) Popatrzcie same:
Zdjęcie z lampą

Zdjęcie bez lampy:



Ja się zakochałam :) Chyba wrócę do tej drogerii po inne odcienie. Był tam też taki fajny zielony :D
Mam nadzieję, że w żadną nową manię nie wpadnę ;)

Pozdrawiam :)
Czytaj dalej »