sobota, 18 kwietnia 2015

Essie Spring Collection 2015 Flowerista

Rzadko kiedy kupuję lakiery do paznokci, bo mam tak obszerną kolekcję, że mogłabym otworzyć z nimi sklep :) Jednak gdy zobaczyłam zdjęcia promocyjne Essie Spring Collection 2015 to przepadłam. Wszystkie lakiery były takie piękne. W wiosennej kolekcji jest sześć kolorów, natomiast w "mini kostce", którą mam, jest ich cztery: Flowerista, Blossom Dandy, Petal Pushers, Perennial Chic
 

Każdy lakier ma 5ml, dla mnie taka pojemność jest wystarczająca. Jest szansa, że te kolory zużyję do końca. Jeszcze ich nie używałam, więc ciężko mi powiedzieć jak będzie mi się z nimi współpracować. Mam trzy lakiery Essie i dwa z nich mi bąbelkują. Muszę z nimi się bardzo nagimnastykować, aby jako tako wyglądały. Jestem jednak dobrej myśli. Zobaczcie na te piękności. 


FLOWERISTA: piękna intensywna fuksja,  sprawdzi się tak naprawdę o każdej porze roku. Zakochałam się w tym kolorze.
BLOSSOM DANDY: jasna mięta jest idealna na wiosnę. W swojej kolekcji aktualnie nie mam takiego koloru i myślę, że będę po niego sięgać bardzo często.
PETAL PUSHERS: jest to inny kolor niż jego dwaj poprzednicy, zbytnio nie kojarzy mi się z wiosną, chyba że z tą bardzo wczesną, gdzie dopiero wszystko budzi się do życia. Jest to też kolor ciężki do określenia. Oglądając go mogę stwierdzić, że jest to mieszanka szarości z domieszką ciemnego fioletu. Jestem jego bardzo ciekawa. Na szarości ostatnio choruję.
PERENNIAL CHIC: jasna brzoskwinka to kolor bardzo uniwersalny. Zawsze kojarzy mi się z delikatnością. Powinnam go polubić.



Kostkę mini lakierów można znaleźć w drogeriach internetowych. Ja ją zakupiłam w sklepie maani.pl. 



Który kolor Was zaciekawił i chciałybyście najpierw zobaczyć?
Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. Floweista moim zdaniem najlepszy :) piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny zestaw, każdy kolor jest idealny, pieknie razem współgrają

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory, czekam na prezentację brzoskwinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blossom dandy jest przepiekny! czekam na prezentacje jej na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam całą czwórkę :) Ale na pierwszym miejscu jest ta cudowna mięta! Mam nadzieję, ze i Tobie się spodoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Flowerista wygląda obłędnie, mam słabość do fuksji:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia