wtorek, 7 października 2014

Włosy lekkie jak wiatr

Przyznam się, że nie czuję się zbyt dobra w opisywaniu wpływów na moje włosy różnych szamponów, odżywek i masek. W blogosferze jest wiele włosomaniaczek, które są w tym ekspertkami. Jednak przy tym duecie nie mogłam przejść obojętnie. A być może, dla niektórych z Was, które nie mają zbyt wiele czasu jak ja na sprawdzanie i dostosowywanie różnych specyfików, ten post będzie przydatny?

źródło: internet


Moje włosy są proste i cienkie, oklapnięte. Przyzwyczaiłam się już do tego i nie zastawiałam się zbytnio co można by zmienić. Sięgałam zazwyczaj po drogeryjne szampony i odżywki, czasami znajdywałam ciekawą maskę, choć najczęściej zapominałam używać ją regularnie. Aby włosy jako tako wyglądały i były uniesione przy nasadzie, musiałabym je codziennie suszyć na grubej szczotce. A jak zapewne wiecie, ciepły strumień powietrza nie działa zbyt korzystnie na strukturę włosa. Co więcej, nie mam też czasu, aby dzień w dzień poświęcać go na układanie włosów. Jednak od ponad trzech tygodni wszystko się zmieniło o 180 stopni. Jak nigdy dotąd, małym wysiłkiem moje włosy prezentują się świetnie. Są lekkie, wygładzone, uniesione przy nasadzie. Widać, jak z dnia na dzień ich kondycja jest lepsza. I to za sprawą dwóch produktów, których używam do codziennej pielęgnacji: Insight Energizing Shampoo - energizujący szampon do włosów oraz InSight Damaged Hair - odżywka do zniszczonych włosów.



Oba produkty mają po 500ml. Zamknięte są w plastikowych butelkach w kolorze bursztynu z pompką. Kolor opakowania nie jest przypadkowy - ma za zadanie jak najdłużej chronić aktywne substancje przed działaniem promieni słonecznych. A składników jest wiele, bo są to kosmetyki naturalne. Nie znajdują się tam żadne parabeny, SLSy, silikony, sztuczne barwniki czy oleje mineralne, którymi zazwyczaj są naładowane drogeryjne produkty.  Jest tam przemyślana natura, ekstrakty i oleje takie jak olej arganowy, olej z ryżu, masło z oliwek, olej słonecznikowy, masło z moreli, olej z kiełków kukurydzy, ekstrakt z cytryny czy ekstrakt z kiełków pszenicy. I dzięki temu tak świetnie zadziałały na moje włosy.

Szampon ma kolor przezroczysty, jest średnio gęsty, bardzo wydajny. Bardzo dobrze się pieni.  Zapach ma cytrusowy, pobudzający, energizujący. Natomiast odżywka jest koloru mlecznego, jej zapach jest przyjemny, skojarzył mi się z zapachem perfum, nie jest owocowy, ani kwiatowy. Utrzymuje się przez kilka godzin po zastosowaniu, a następnie już go nie czuję.

Po użyciu szamponu włosy są czyste, odświeżone, elastyczne. Są lekko splątane, dlatego powinno się go używać z odżywką, najlepiej InSight, która wygładza włosy bez oblepiania ich chemią. Są one lekkie, miękkie, nie spuszone i uniesione u nasady - ten efekt utrzymuje się przez ponad 24 godziny. Z czasem zauważyłam, że dzięki tej pielęgnacji włosy są w lepszej kondycji, zdrowsze. I mniej ich wypada - jeszcze niedawno wychodziły garściami, teraz po myciu bądź przeczesaniu widzę tylko kilka zbłąkanych włosków. Nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków - nie podrażnił mojej skóry głowy, nie pojawił się łupież.

Skład szamponu:
Aqua (Water), Sodium Coceth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Zea Mais(Corn) Germ Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) FriutExtract, Prunus Armenica Kernel Oil, Hydrogenated Apricot Kernel Oil, Tocopherol, Perfum (Fragrance), Polyquternium-10, Citric Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Skład odżywki:
 Aqua (Water), Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Seed Extract, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Tocopherol, Laurdimonium Hydoxyprpyl Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.



Kosmetyki naturalne zazwyczaj są drogie. W przypadku kosmetyków InSight tak nie jest. Szampon czy odżywka kosztują około 25 zł i jest to cena za 500ml produktu, który jest wydajny. Minusem jest dostępność. Szukałam chwilę w internecie i produkty tej firmy raczej można dostać w sklepach internetowych, min w NewStyler. Dobrą wiadomością jest to, że Wrocławianki mogą odwiedzić sklep stacjonarny na ulicy Żelaznej.

Szampon i odżywkę zaliczam do moich KWC. Nigdy nie sądziłam, że moje włosy bez większego wysiłku mogą się tak dobrze prezentować. Mimo, że mam w domu duże zapasy różnych szamponów i odżywek, z kosmetyków InSight nie mam zamiaru rezygnować. Polecam.

Pozdrawiam :)


15 komentarzy:

  1. Trzeba będzie wypróbować, bo mam ten sam problem z włosami co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, brzmi ciekawie, nie znam tej firmy zupełnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to włoska marka, niedawno weszła na nasz rynek :) Warta zainteresowania.

      Usuń
  3. Jak spojrzałam na opakowania stwierdziła, że pewnie są strasznie drogie a tu niespodzianka ;))
    Chętnie się kiedyś skuszę na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też takie początkowe wrażenie, że będzie to droga marka. A okazuje się, że ceny są bardzo przyjemne, jak skład :)

      Usuń
  4. Fajnie, że znalazłaś tak dobre produkty ;-) Ciekawe czy u mnie ograniczyły by wypadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś spróbować. :) ja zauważyłam mniej wypadających włosów po około 2 tygodniach. A męczyłam się z tym od kilku miesięcy :)

      Usuń
  5. Włosy po tym zestawie są mega lekkie :) Uwielbiam szampon !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam podobne problemy, wiec chetnie przetestuje ten zestaw! tylko co ja zrobie z moimi zapasami odzywek, masek i szamponow!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie podobny problem - osoba z rodziny przywiozła mi wiele szmaponów i odżywek ale tych typowo drogeryjnych. Na razie stoją na półce i się kurzą, a ja rozkoszuję się lekkimi włosami :D

      Usuń
  7. Widzę, że mamy podobny rodzaj włosów, więc produkty pewnie sprawdziłyby się też u mnie. Postaram się o nich pamiętac przy kolejnych zakupach. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. znów się spotykam z pochlebną opinią na temat tych produktów - pora w nie zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś zakupiłam szampon i odżywkę, będę testować. Mam nadzieję, że spisze się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia