niedziela, 22 grudnia 2013

Rzęsiska od Born Pretty Store

W tamtym tygodniu doszła do mnie paczka od sklepu Born Pretty Store, który ma w ofercie kosmetyki, sztuczne rzęsy, akcesoria, biżuterię itp. Wybór jest przeogromny. Ja oczywiście wybrałam kilka modeli rzęs, które wyglądały interesująco. Nie wszystkie są normalne i do użytku codziennego, część jest typowo sesyjna, idealna do fantazyjnych makijaży.



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


- komplet 10 par rzęs KLIK w sklepie kosztują $4.13. Cena i ilość rzęs rewelacyjna. A same rzęsy na pierwszy rzut oka wyglądają na ciekawe - rzęski są gęste, długie, równo przycięte.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


- para rzęs KLIK. Od razu mi się spodobały. Już niedługo pokażę makijaż z ich użyciem. A cena ich jest po prostu śmieszna - teraz w promocji to $0.99, a normalnie $1.36


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


- para rzęs z różowymi kryształkami . Niestety nie znalazłam ich w sklepie, zapewne zostały już wyprzedane. A szkoda, bo wyglądają cudownie. Idealne rzęsy na sylwestra. Wystarczy tylko czarna kreska, te rzęsy i ciekawy look gotowy :)


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


- brokatowe srebrne  rzęsy #12 KLIK. Ciekawy model - są to zwykłe rzęsy zatopione w srebrnej farbce z brokatem. Będą ciekawym urozmaiceniem sylwestrowego lub karnawałowego makijażu. W promocji kosztują $2.89, normalna cena to $4.06


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


- różowe rzęsy #1 KLIK Takich rzęs jeszcze nie miałam. Na grubą żyłkę doklejone są płatki sztywnego materiału. Macie pomysły w jakim makijażu można ich użyć? Cena taka sama jak poprzedni model.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

 
- czarne koronkowe rzęsy z brokatem #8 KLIK Tym razem na żyłce znajdują się czarne płatki wykonane z czarnego materiału z dziurkami. Do tego obsypane brokatem. Podoba mi się. Cena taka sama jak poprzednie dwa modele czyli $2.89 w promocji, regularna cena to $4.06


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


- piórkowe rzęsy w niebieskie kropki KLIK cena to $1.99 w promocji, regularna cena to $3.83. Podobne rzęsy kiedyś już miałam, można ciekawie je w komponować w makijaż.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

- naklejki wodne do paznokci z motywami świątecznymi. To jako gratis. Może na święta troszkę urozmaicę swoje mani ;)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Ogólnie jestem zadowolona z paczki. Zobaczymy jakie makijaże wymyślę ;) Na razie w głowie pustka ;)


Jeżeli jesteście zainteresowane tymi bądź innymi produktami ze sklepu Born Pretty Store, to mam dla Was 10% rabat. Wystarczy, że wpiszecie kod rabatowy  BAIQ10.   Przesyłka jest darmowa, jedyną wadą jest długi czas oczekiwania.



Co myślicie o tych rzęsach? Któreś wpadły Wam w oko?

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Ale piękne! Z tych ostatnich wybrałam wersję z morskimi kropkami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne :) Ale będą też obciążały oko, trzeba je dobrze przykleić.

      Usuń
  2. jakie piękne :D ja wybrałam sobie od nich paletkę i kredkę do oczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może następnym razem wybiorę jakieś cienie :)

      Usuń
  3. mam niemal identyczne srebrne brokatowe rzęsy #12, tylko z KKcenterHK :D U nich kosztował jakoś chyba 20$ :p a pewnie ta sama chińszczyzna P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piórkowe rzęsy mają ogromny potencjał:) Chętnie zobaczę je w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w brokatowych!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaa!! :o
    Ja też chcę!! :) 3 pierwsze najlepsze :) Jeszcze te z piórkami boskie! :) Z resztą wszystkie są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z drugimi od góry już makijaż jest gotowy :) Jutro pewnie się ukaże :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne modele. Wyglądają bardzo podobnie do tych z kkcenterhk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że są to te same rzęsy, tzn od tego samego producenta kupowane :)

      Usuń
  8. Faktycznie cena rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kolekcja! powala... ja też chcę!;*

    OdpowiedzUsuń
  10. The blue ones like feathers look very cool!
    I also have a Born Pretty 10% discount on my blog if you're interested!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia