środa, 16 stycznia 2013

Słodki gadżet do ust - peeling kawowy Pat & Rub

Cześć :)

Dzisiaj opowiem Wam o naturalnym peelingu kawowym do ust polskiej firmy Pat & Rub.
Produkt trafił do mnie na spotkaniu wrocławskich blogerek, używam go już od dłuższego czasu.


Opakowanie peelingu jest bardzo proste - plastikowy słoiczek z czarną nakrętką a na niej logo firmy. Wszystko zapakowane w papierowy kartonik z najpotrzebniejszymi informacjami o produkcie.


Konsystencja peelingu jest zbita, gruboziarnista, jest mieszanką cukru z brzozy, masła kawowego i olejków. Zapach jest słodko - kawowy. Uwielbiam kawę i każde spotkanie z peelingiem  należy do przyjemności. Aplikacja jest bardzo łatwa, wystarczy wziąć odrobinę i rozetrzeć po ustach. Po tej czynności resztki peelingu możemy po prostu zjeść :D produkt jest w 100% naturalny, jadalny, smakuje słodko, kawowo, po prostu pysznie.



Ale przecież peeling nie ma smakować a działać. Spisuje się rewelacyjnie. Świetnie ściera naskórek, pielęgnuje, nawilża, sprawia że usta są dobrze ukrwione, jędrne, gładkie. Już po pierwszej aplikacji widać i czuć różnicę. Przy regularnym stosowaniu można uzyskać idealne usta.;)

Peeling na stronie Pat & Rub kosztuje 49zł. Cena zaporowa za 25ml produktu, mimo że jest wydajny i spełnia wszystkie obietnice producenta. Produkt nie jest dla mnie kosmetykiem pierwszej potrzeby, raczej po skończeniu pojemniczka go nie zakupię, traktuję go jako dobry gadżet :)

Skład:


Używałyście tego peelingu? a może macie przepis na peeling domowej roboty, który dobrze wpływa na usta?


Pozdrawiam :)

39 komentarzy:

  1. Ostatnio w Sephora upajałam sie zapachem peelingu pomarańczowego z Pat&Rub i jestem zauroczona. Kawę tez uwielbiam, ale do picia:) wychodzę z założenia, ze takie produkty powinny owocowo orzeźwiać. Ale rzeczywiście ciekawy ten peeling. Przy jego wydajności, można przymknąć oko na cenę ;-) pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling pomarańczowy musi pięknie pachnieć <3

      Usuń
  2. Wygląda jak bronzer lub cień w kremie:)
    Jestem ciekawa tego produktu, ale innej wersji smakowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście cena odstrasza :) chociaż jako drobny kaprys czemu nie? Mi osobiście wystarcza masaż szczoteczką do zębów i paćkanie ust miodem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i takie packanie miodem wystarcza ? :)

      Usuń
  4. Kusisz <3
    Ja przeważnie do peelingu ust używam skrystalizowanego miodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest :)

      Usuń
  5. O kurcze, rzeczywiście cena zaporowa... cenię sobie wysoką jakość, ale- kurcze!- to już lekka przesada ;)

    Wystarczy wysmarować usta miodem, nabrać kryształków brązowego cukru i rozpocząć masaż- taki domowy, naturalny peeling jest o niebo tańszy i równie skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała wypróbować ten sposób :)

      Usuń
  6. Chętnie bym go spróbowała! :) z domowych sposobób na wygładzenie ust polecam naturalny miód :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to na pewno ciekawy produkt dobrze wpływający na kondycję ust :)

      Usuń
  7. Trochę bawi mnie wynalazek pt "Peeling do ust", chociaż możne gdybym spróbowała bym się do niego przekonała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersję różaną - lubię, ale uważam, że z ceną poszaleli. Zwłaszcza, że peeling można wykonać szczoteczką do zębów, czy własnoręcznie robionym peelingiem z cukru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszaleli, poszaleli :) może dlatego, że cukier z brzozy jest drogim składnikiem? nie wiem :) ale tak jak mówisz, peeling można także samemu zrobić :)

      Usuń
  9. zawsze uzywalam wersji domowej tylko']

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha też myślałam że to bronzer, kochana dzięki za info bo kocham takie produkty i na pewno się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kochasz, to na pewno przypadnie ci do gustu :) Jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  11. Tego peelingu nie próbowałam, ale akurat do ust robię sama sobie peeling - cukier trzcinowy,oliwa i miód. Działa rewelacyjnie, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie można dostać cukier trzcinowy? miód może być dowolny?

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy - chociaż cena nie zachęca :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena wysoka. Ale mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny można sobie samemu zrobić z cukru, miodu i olejku jakiegoś ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie gadżeciki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. peeling do usta,ciekawe i smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie kuś mnie! dziś po raz pierwszy powąchałam kosmetyki Pat&Rub i przepadłam1 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam go, ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam nigdy peelingu do ust, choć kilka razy się przymierzałam do Lushowych :) może sobie kiedyś sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezy skład, ale cena rzeczywiście zdumiewająca...

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach kawy, ale sam produkt osobiście uważam za zbędny, zwłaszcza za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...