piątek, 4 września 2015

Najczęściej czytane - TOP 3 SIERPIEŃ

Wakacje się skończyły. Część z Was wraca do szkoły, studenci mają jeszcze miesiąc spokoju. Dla mnie wrzesień to powrót do pracy, jestem naładowana energią, głowa jest pełna pomysłów. Także jest to związane z blogiem. Po kilku 'leniwych' miesiącach nastał czas na wytężoną pracę. Dzisiaj porobiłam dużo zdjęć, więc już jutro pokażę Wam co nowego do mnie zawitało. Natomiast dzisiaj chciałabym podsumować sierpień. Oto zestawienie postów, które Wam się spodobały. 


1. Długa historia o pryszczu. Moja walka!- Bardzo się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam, że tak wiele z Was przeczytało moją historię dążenia do idealnej cery. Jeszcze wiele muszę zrobić, ale naprawdę, moja cera wygląda tysiąc razy lepiej niż np 2 lata temu. Jeżeli nie zdążyłyście wcześniej przeczytać mojej historii, to teraz zapraszam.






2. Urodzinowo-imieninowy prezent - ZAKUPY! Makeup Atelier Paris, Kryolan, Pierre Rene - W zestawieniu nie mogło zabraknąć postu zakupowego. Wy je lubicie, ja je lubię - wszyscy są zadowoleni ;)








3. Klasyczny rozświetlający makijaż - mój sposób na lekki makijaż- Bardzo lubię klasykę i najczęściej taki makijaż wybieram na codzień.  Może niekoniecznie sięgam po czerwoną pomadkę, ale też nie jest źle. Moim zdaniem, ten makijaż nadaje się na każdą okazję.











Jeżeli przegapiliście któryś z postów, to teraz serdecznie Was zapraszam. Przy okazji zapraszam Was na mały konkurs KLIK.

Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Nic dziwnego, ze akurat te posty byly czytane :) juz nawet tytuly zachecaja - no, ale lekki makijaz to pdostawa ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia