niedziela, 20 stycznia 2013

Mała zapowiedź - jeszcze dzisiaj tutorial makijażu :)

Cześć :)

Mam bardzo dużo pracy, ale zero chęci do jej wykonania. Ciągle szukam innych zajęć :) Zamiast siedzieć w papierkach, zrobiłam dzisiaj makijaż  w ciepłych kolorach, idealnie nada się np na studniówkę. Tutorial jest zrobiony, obrabiam zdjęcia, bo trochę do wycinania jest :) Zanim jednak ukaże się notka, zdjęcie z serii zachęcajka, czyli zapowiedź makijażu:


Jak widzicie, jest kółeczko na tęczówce :) Zdjęcia robiłam z lampą pierścieniową, ciągle się bawię ustawieniami, aby było jak najlepiej. Niestety jeszcze nie wychodzą mi zbytnio zbliżenia oczu, nie do końca takie jakbym chciała, ale to wina bardziej moich nieumiejętności w ustawieniach aparatu :) Muszę powalczyć aby było idealnie :)

Do usłyszenia :)


29 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! wow! aż zabrakło mi słów :)
    Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba! Bardzo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, udało Ci się efekt złapać na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny:) Czekam z niecierpliwością na posta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam problem ze zdjeciami oczu niestety:) bardzo fajny makijaz, ladnie polaczone kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, uwielbiam takie połączenie kolorystyczne ;))
    Idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. robisz bardzo ladne makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny make-up, czekam na tutorial!
    ja dziś na blogu zamieściłam pierwszy raz tutorial i mam nadzieję, że nie było tak źle ;)

    w ustawieniach trochę się pobawisz i będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęcajka jest bardzo zachęcająca, mimo że moja studniówka była już daaawno ;) Czekam na tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też już była dawno dawno :)))) Dziękuję :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia