piątek, 18 stycznia 2013

Magazyn e-makeupownia i moje publikacje :))

Cześć :)

Jak już zapewne wiecie, dzisiaj w końcu, po wielu walkach z biurokracją, rzeczami martwymi, błędami itp, pojawił się magazyn internetowy e-makeupownia.pl poświęcony bliskiemu mi tematowi, jakim jest makijaż. Jestem jedną z redaktorek, zatem w piśmie pojawiły się moje 3 makijaże oraz artykuły :)

Serdecznie zapraszam na stronę http://e-makeupownia.pl/ gdzie oprócz moich makijaży, możecie obejrzeć wiele innych, przygotowanych i wykonanych przez świetne dziewczyny:
Ewelina Zych http://pedzlem-malowane.blogspot.com/
Ewelina Szajnar http://www.facebook.com/EwelinaSzajnarMakeUP
Katarzyna Chrapko http://tylkokasiaa.blogspot.ie/
Emilia http://emalia3077.blogspot.com/
Agnieszka www.agowepetitki.pl
Barbara Ryszka http://basia8212.blogspot.com/
Małgorzata Adamska http://adamskamakeup.blogspot.co.uk/
Joanna Chylak http://joannapanna.blogspot.com/



Oto kilka zdjęć makijaży, które ukazały się w magazynie. Jeżeli chcecie zobaczyć jak wykonać je krok po kroku, to zapraszam na http://e-makeupownia.pl/


 



 
 
 

 


 
 
 





W kwietniu pojawi się drugi numer, trzeba zacząć malować ;)

Pozdrawiam :)


47 komentarzy:

  1. Twoje makijaże najbardziej zwróciły moją uwagę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie!
    Wszystkie piękne, a ten z zielonym - marzenie!

    Magazyn tez wyszedł Wam rewelacyjnie. Gratulacje, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałysmy się bardzo :) dziękuję w swoim i dziewczyn imieniu :)

      Usuń
  3. O Jezu! pierwszy makijaż genialny! aż zajrzę na stronkę i chyba podpatrzę coś do mojego makijażu studniówkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto zaglądnąć :) jest tam wiele świetnych makijaży :)

      Usuń
  4. Wszystkie makijaże jak zwykle piękne, ale pierwszy podoba mi się najbardziej. Gratuluję udziału w projekcie, świetnie że wszedł w życie. Właśnie przeglądam e-magazyn i jestem bardzo mile zaskoczona, wygląda naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten pierwszy mak też należy do moich ulubionych :))) dziękuję i cieszę się, że magazyn przypadł do gustu :)

      Usuń
  5. Oglądałam, jeszcze nie czytałam :-) na razie tylko zdjęcia obejrzalam.
    No i... Muszę przyznać, ze Twoje makijaze najbardziej mi się podobały i jeszcze jednej dziewczyny. Szczególnie dlatego, ze są do noszenia na codzień i imprezę... Po prostu mogłabym nosić takie.
    Makijaze Agusi są majstersztykiem, ale nigdy bym się tak nie pomalowała.
    Jesteście wszystkie wspaniałe - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to mistrzostwo świata :) Mi raczej artystyczne makijaże nie wychodzą, nie mam cierpliwości ;)))

      dziękuję :)

      Usuń
  6. Przepiękne makijaże:) Bardzo mi się podobają i już sie nie moge doczekać nowego wydania:P
    Wszystkie zrobiłyście kawał dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałyśmy z siebie wszystko co najlepsze :) dziękuję :)

      Usuń
  7. czytałam, świetna robota! a makijaże Twoje i Panny Joanny ogromnie mi się podobają. w ogóle cudownie wyglądasz na zdjęciach, jesteś piękną kobietą :*

    ale nasłodziłam :]

    OdpowiedzUsuń
  8. serdeczne gratulacje! masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszystkie! za każdym razem jak oglądam twoje makijaże to muszę zbierać szczękę z podłogi, masz ogromny talent! zazdroszczę cholernie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie cieszą tak miłe słowa :) staram się zawsze, aby jak najlepiej wykonać makijaż, aby dać z siebie wszystko. Nie zawsze wychodzi, nie uważam, abym miała ogromny talent, ale się staram :)))

      dziękuję :**

      Usuń
  10. Pierwszy zwalił mnie z nóg!!!!!!!! Ja też chcę taki!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na stronę magazynu, jest tam opis krok po kroku, jak wykonać ten makijaż :) A trudny nie jest :)

      Usuń
  11. zielony make-up jest cudny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ten pierwszy - czarny od razu zachwycił. Jeden z lepszym z makijaży w tym magazynie.W ogóle gratuluję całej ekipie. Coś czuję, ze będę Waszą wierną czytelniczką

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam w numerze :) Jestem pełna podziwu dla Was :) Świetne makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam już je na fejsie :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ferr piekne makijaze ! nie mialam watpliwosci do tego ,ze sie tak bardzo spodobaja a Twoje oczyska w kazdym <3 !

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne makijaze;) nie moge sie na patrzec;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż świetny :)
    I Ty piekna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy i ostatni makijaż - po prostu bajeczne! W pierwszym wyglądasz mega zmysłowo! Po prostu szczęka mi zjechała do podłogi. Z kolei ostatni cudownie podkreśla kolor Twoich oczu. Przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż, podoba mi się, rewelacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie piękne bez wyjątku,cudne zdjęcia;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny ten fioletowy make- up : ) Super wygląda : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Otagowałam Cię ;)
    http://exclusive1mln.blogspot.com/2013/01/moich-7-wspaniaych-tag.html#more

    OdpowiedzUsuń
  23. uzależniłam się od tego bloga ... kopalnia wiedzy i inspiracji! piękne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ;) Ale najbardziej wpadł mi w oko ten pierwszy ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. makijaże są prześliczne a szczególnie podoba mi się ten pierwszy ciemny-bardzo takie lubię!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia