sobota, 12 stycznia 2013

Makijaż studniówkowy - mroźny srebrzysty look - makijaż krok po kroku

Cześć :)

Uff Dzisiaj w końcu wolniejszy dzień, zatem skorzystałam z tego i przygotowałam dla Was makijaż. Zbliżają się studniówki, zatem przedstawiam Wam swoją propozycję makijażu na tak ważną imprezę.

Moim zdaniem, w taki wieczór, młode dziewczyny nie powinny udziwniać makijażu. Naprawdę wystarczy zwykły wieczorowy makijaż, dostosowany do urody, sukienki, dodatków, podkreślający wszystkie walory, a ukrywający mankamenty. W danym makijażu musimy dobrze się czuć. Jeżeli nie potrafisz zbyt dobrze się malować, skorzystaj z usług sprawdzonej wizażystki, posłuchaj jej rad, nie upieraj się np przy kreskach, bo tak lubisz i tak codziennie się malujesz, bo niekoniecznie one mogą do Ciebie pasować, mogą np pomniejszać oko. Oczywiście też nie zgadzaj się na wszystko.. jeżeli nie lubisz turkusu, to nie pozwól się nim pomalować, z brokatu także zrezygnuj, chyba że po kilku godzinach chcesz się świecić, bo będzie on się osypywał i migrował po całej twarzy. Sztuczne rzęsy to sprawa dyskusyjna. ja osobiście bym z nich zrezygnowała. Potrafią pięknie otworzyć oko, jednak po pierwsze, możesz być uczulona na klej - łzawiące oczy przez całą noc rozmażą tylko makijaż. Po drugie, mogą być nieumiejętnie przyklejone - uwierzcie, odklejony pasek rzęs nie wygląda ładnie, a widziałam już coś takiego u nie jednej dziołchy :)
Jeżeli masz wprawioną rękę, znasz zasady - przygotuj się do malowania. Przeglądnij internet za inspiracjami, wcześniej wypróbuj na sobie, czy dany makijaż będzie do Ciebie pasował i przede wszystkim czy dasz radę go wykonać. Oczywiście tutaj także funkcjonuje zasada brak udziwniania :) Lepiej wybrać prostszy makijaż, złożony np z 3 kolorów, niż tęczowe oko ;)

Moja dzisiejsza propozycja może nie wygląda na prostą, troszkę się zamotałam w kolorach :) ale wykonuje się go dość szybko i przede wszystkim ładnie się prezentuje. Makijaż jest w chłodnych odcieniach, idealnie będzie się komponował ze srebrnymi dodatkami.


Zapraszam na makijaż krok po kroku :)


Zdjęcia stepu troszkę mi nie wyszły, próbowałam coś wyciągnąć ze zdjęć zaszumionych i ruszonych.... Za szybko je robiłam. Mam nadzieję, że w miarę nie utrudni to  odbioru :)



Użyte kosmetyki:
- podkład Rimmel
- korektor pod oczy Essence  Stay All Day 16h #Natural Beige
- puder sypki Paese transparentny
- bronzer Dior
- na policzkach róż Astor
- baza pod cienie Paese
- cienie: srebro i błękit paletki Sleek ACID,  biały pyłek EDM jako rozświetlenie pod łukiem brwiowym, fiolet, granat to cienie Inglot, 
- czarna kredka Avon,
- liner w płynie Astor,
- brwi podkreślone brązowym cieniem Paese Kaszmir #604
- tusz do rzęs Astor Big Beautifull Boom Curved 
- pomadka Rimmel  #070 Airy Fairy







~~~MAKIJAŻ KROK PO KROKU~~~



 KROK 1.
Wzdłuż górnej linii rzęs, za pomocą czarnej miękkiej kredki maluję kreskę. Nie musi być ona idealna, dokładna, gdyż zostanie zaraz roztarta.
 KROK 2.
Granatowym cieniem rozcieram uprzednio namalowaną kreskę.
 KROK 3.
Zewnętrzny kącik, tak ok 1/3 powierzchni powieki, zaznaczam cieniem w kolorze śliwkowo - fioletowym. Wychodzę lekko ponad załamanie powieki.
 KROK 4.
W tym samym miejscu nakładam granatowy cień. Dzięki temu uzyskałam ciemny głęboki fiolet.



 KROK 5.
Resztę powieki pokrywam srebrnym metalicznym cieniem.
KROK 6.
Na sam środek powieki nakładam błękitny cień o wykończeniu metalicznym. Chcę jeszcze bardziej oziębić spojrzenie.









KROK 7.
Rozcieram ze sobą kolory.












KROK 8.
Granatem modeluję zewnętrzny kącik, wyciągam cienie na boki. dodatkowo za pomocą jasnego koloru rozcieram górną granicę cieni.










 KROK 9
Podkreślam dolną powiekę. Wewnętrzne kąciki srebrem, natomiast zewnętrzne granatem zmieszanym z fioletem.








 
KROK 10.
Brwi podkreślam cieniem. Wzdłuż linii rzęs maluję czarną kreskę linerem. Tuszuję rzęsy.












~~~EFEKT KOŃCOWY~~~








Co myślicie o takim makijażu studniówkowym? Czy tutorial jest dobrze wytłumaczony?


Pozdrawiam :)



43 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się odcień fioletu jaki uzyskałaś. W ogóle fajny pomysł na to jak można mieć mnóstwo kolorów cieni mając tak naprawdę kilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często tak mieszam kolory :P tylko zazwyczaj uzyskuję przez to szarobure plamy :PPP tutaj jakoś to wygląda ;)

      Usuń
  2. piękny makijaż <3 baaardzo podoba mi sie ten opis krok po kroku-dzieki ktoremu mogę sobie też wypróbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi ten makijaż pasuje do brunetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się :) choć blondynki też ładnie będą wyglądać :)

      Usuń
  4. Łał ! Ale piękny makijaż! Niestety nie mam takiego talentu i nie wyjdzie mi tak ładnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze wyszystko pokazałaś, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie bomba:D i to opinia co do makijażu i tutorialu:) jednak u mnie w szkole już tydzień po studniówce ale za rok będzie moja więc...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo a ja myslałam że jeszcze jest czas przed studniówkami :) to u Ciebie dość szybko :)

      cieszę się że się podoba :)

      Usuń
  7. piekny! ja pamietam ze miałam zwykłe fioletowe smoky bez błysku. Twoja propozycja jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na swojej studniówce tam jakiś błysk miałam :)

      Usuń
  8. Rewelacyjny stepik, uwielbiam je w Twoim wykonaniu ;)
    Makijaż idealny :)
    A studniówkę ehmmm... Miałam naście lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja studniówka była 10 lat temu :) cieszę się że makijaż i przede wszystkim tutorial się podoba :)

      Usuń
  9. Jest pieknie,swietny stepik Ferciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny... Ja mam studniówkę za prawie 2 tyg. także miel widziane takie makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się jeszcze jakąś propozycję umieścić :)

      Usuń
  11. Ciekawie wykonany makijaż, niesamowity efekt końcowy, bardzo fajny blog także obserwacja i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, a tutorial jak najbardziej zrozumiały:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale! Bardzo mi się podoba ten śliwkowy ocieplający akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity! uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż:)
    twoja osoba zawsze mi się kojaży z takimi mroźnymi makijażami,co szalenie do ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się bawić kolorami, jednak bardzo często wracam do takich mroźnych kolorów, chyba najlepiej się w nich czuję :)

      Usuń
  16. Moim skromnym zdaniem, makijaż OBŁĘDNY! Ja to tak bym się mogła malować na co dzień nie na imprezy ;p;p Bo lubię takie mocne, makijaże taka już jestem, choć nie zawsze mam czas żeby zrobić takie cudo wymagające tyle czasu.
    Pozdrawiam Maya:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja najlepiej czuję się w mocno podkreślonych oczach :)

      Usuń
  17. Też nie miałam nic od nich, ale się naczytałam i naoglądałam, że muszę mieć. Kasia Sweet&Punchy chwali sobie bardzo ich eyelinery, więc trza wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż. Jest delikatny i wyraźny -przynajmniej dla mnie. Nie wiem co jest w Tobie ,ale Twoje instrukcje mi wychodzą. Z innych rzadko kiedy mi wychodzi cokolwiek. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest.

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje stepy Tobie pomagają i przede wszystkim, że dobrze czujesz się w tych makijażach :) Także pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Witaj :)
    Ostatnio kuzynkę malowałam na studniówkę i mi wyszedł bardzo podobny make up do tego :D tylko, że zamiast tego jasnego dałam taki niebieski z Catrice - śliczne mają kolory cieni.
    Ten makijaż jest też bardzo ładny, ma w sobie to coś, ale jak dla mnie niestety za mocny gdyż mam bardzo jasną cerę :P
    Będę tu zaglądać^^
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, a ja Ciebie pamiętam z wizażu. Śliczny makijaż. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga :*
    Dodaję do subskrypcji oczywiście

    http://makeupyourdesire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem po prostu zachwycona! Studniówka w sobotę,a ja nie miałam pomysłu na makijaż pasujący do sukienki. Spadłaś mi z nieba!

    pozdrawiam,Sandy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia