środa, 30 stycznia 2013

Sssssskarby - czyli paczka ze sklepu Zoeva

Hej :)

Dzisiaj w końcu dotarła do mnie paczuszka ze sklepu Zoeva z tymi wszystkimi wspaniałymi kosmetykami, które zakupiłam :) Śpieszę Wam pokazać te cudności:



Skusiłam się na dwa pędzelki: 227 Soft Definer   - do blendowania, ma dość dobre opinie w necie, porównywany do jakiegoś tam z MAC'a :P oraz 142 Concealer Buffer - pędzelek do nakładania korektora. Przyznam się, że mimo tego, że codziennie nakładam tony korektorów, nie miałam w kolekcji takiego typowego pędzla do tego typu produktów. Trochę zdziwiłam się jego wyglądem, jest dość duży, jak kulka, nigdy bym nie pomyślała, że takie jest jego przeznaczenie.Pędzelki otrzymałam w ładnych "futerałach", co widoczne jest na powyższych zdjęciach, pierwszy raz spotkałam się z takim opakowaniem.



W sklepie były małe wyprzedaże, linery w płynie były początkowo za 3 euro, a po kilku dniach staniały do 2,5 euro. Stwierdziłam, że biorę wszystkie siedem, bo także do tej pory nie miałam zbytnio styczności z takimi linerami - tolerowałam tylko czerń. W taki oto sposób trafiły do mnie kolorki:  Mirror Shine, Sky High, The King and I, Tree-Riffic, BourbonStreet, Mediterraneo oraz Moonless Night. Piękności :)))  Troszkę nie podobają mi się pędzelki, są dość grube jak na linery, więc sądzę, że chwilkę będę musiała się nagimnastykować, aby zrobić cienką kreskę. Ale zobaczymy :D

od lewej: Moonless Night, Tree - Riffic, Bourbon Street, The King And I, Sky High, Mediterraneo, Mirror Shine
od lewej: Mirror Shine, Mediterraneo, Sky High, Tree - Riffic, The King And I, Bourbon Street, Moonless Night


Kolejnymi rzeczami "złapanymi" na promocji, to grube kredki do powiek, zakupiłam je z myślą używania ich jako bazę pod cienie. Wybrałam kolor biały, czyli Forever Eye Crayon Cotton oraz brązową do ciemnych cieni Forever Eye Crayon Barista.
 



 To od jutra zaczynam zabawę :) Jak Wam się podobają te produkty? Faaaajne? ;)

Moniko, dziękuję za info o sklepie i przecenach :* Kasiu, dziękuję za zorganizowanie wspólnego zamówienia :*


Pozdrawiam :)



24 komentarze:

  1. Pędzelki super, też chce kupić 227 ;) Eyelinery wyglądają ciekawie, tylko czy trwałe ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej marki, ale śliczny jest ten liner drugi od lewej Mediterraneo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie daj znać jak się sprawuje pędzelek do korektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. linery wygladaja cudnie,ciekawe jak sie beda sprawowac:)
    Pedzel do korektora hmm nie spotkalam sie jeszcze z tak duzym pedzlem i o takim ksztalce do korektora,zawsze uzywam pedzli jezyczkowych do tego.
    Daj znac jak sie wszystko spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nabytki,szkoda,że nie wiedziałam o takim zamówieniu,bo może bym się skusiła,kredki i linery fajne;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. linery piękne!! :)
    muszę sobie kupić taki pędzel do blendowania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. same skarby :) daj znać jak sprawdza się pędzel do blendowania :D przyda mi się kolejny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się skusiłam na te dwa pędzle, także na kilka innych i kredkę. Teraz żałuję że nie wzięła m linera ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Jaka prześwietna pigmentacja tych linerów i kredek, w szoku jestem! :) za tą cenę warto kupisz wszystkie kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na efekty Twojej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Eye linery są fenomenalne! nigdy w zyciu az tak blyszczacych nie widzialam Woooow~! Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The kinkg and I.. BOSKI, kurcze bedzie mi sie snil po nocach ten liner :) cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia