czwartek, 17 kwietnia 2014

Stylowe Zakupy - Golden Rose

Tutaj, jak i na FB, pisałam, że będę korzystać z rabatów oferowanych przez Twój Styl na weekend Stylowe Zakupy. Chciałam zakupić kilka kosmetyków w Golden Rose i Inglocie. Z Inglota ostatecznie zrezygnowałam, naszły mnie myśli typu "po co ci kolejne cienie?" :P Jedynie pobuszowałam po stronie Golden Rose i wybrałam sobie kilka rzeczy :)



Jakiś czas temu bardzo zapragnęłam matowych pomadek. W sumie nie na codzień do noszenia (nadal mam opory, wolę nierzucające się w oczy błyszczyki), raczej wybierałam je z myślą o makijażach na blogu. W związku z tym trafiły do mnie pomadki o intensywnych kolorach. 02 - ciemna brzoskwinia, 04 - róż, 06 - pomarańcz, 13 - fuksja, 17 - czerwień. Niestety na zdjęciach tych kolorów nie widać, dzisiaj aparat odmówił mi posłuszeństwa, a następnie padł - baterie się ładują. Myślę, że za jakiś czas pokażę już normalniejsze foty, abyście mogły zobaczyć kolory.



Zakupu lakierów nie planowałam. W całym swoim życiu, jako małolata, miałam tylko jeden lakier GR, który był okropny. Od tamtej pory omijałam je szerokim łukiem. Co więcej - te długie buteleczki kompletnie wizualnie mi się nie podobają. Dla mnie są brzydkie. Jednak łażę po tych blogach, oglądam zdjęcia, opisy lakierów i napotykam na dobre opinie. Firma jest lubiana przez lakieromaniaczki ;) Zdecydowałam, że zaryzykuję. Sięgnęłam po 3 lakiery z serii Galaxy, które są brokatowymi piaskami: 14 - fioletowo niebieski, 15 - czerń z bordowym brokatem, 17 - złoto srebrny. Oprócz tego, oczywiście przypadkowo, zobaczyłam maty. Kolory kusiły, opis też - wybrałam 22 - piękny chaber ( czy tam kobalt ;)) Mam go teraz na pazurkach i nie żałuję :)) Świetnie będzie pasował do bluzki w tym samym kolorze ;) 



Myślę, że bardziej przyjrzę się lakierom GR. Są one dość dobrze dostępne u mnie na mieście.
A Wy na co się byście się skusiły z Golden Rose?


Pozdrawiam :)



25 komentarzy:

  1. Ja jestem bardzo zadowolona z tych szminek ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier czerń z bordowym brokatem zapowiada się fajnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie używałam, ale myślę, że mi się spodoba :)

      Usuń
  3. Świetne zakupy! Pomadkę mam w odcieniu nr 2 i sobie chwalę, długo się trzyma i nie wysusza. Ten czarny lakier musi być genialny, sama nabyłam z GR podobny, tylko z serii Paris Magic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam już 2 i z trwałością jest nieźle :)

      Usuń
  4. Kuszą mnie te szminki, jak tylko znajdę się w sklepie GR to na pewno jakąś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna marza mi sie te pomadeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! :) Te szminki są obłędne ♥ Mam 7 i na pewno na nich nie poprzestanę, świetna inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jak spotkam je gdzieś w drogerii to przygarnę jeszcze kilka egzemplarzy ;)))

      Usuń
  7. Jakie cudne pomadki <3 Już chcę je zobaczyć w akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną z tych pomadek jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się te szminki marzą, ale jakoś nadal nie złożyło się, żebym w końcu je kupiła. Ale tak powoli się czaję, to może w końcu zdobędę którąś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma na co czekać ;))) warto się przekonać samemu, czy są tak niezłe jak to opisują :)

      Usuń
  10. Przyjrzyj się przyjrzyj lakierom, chętnie poznam opinie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć nie używam pomadek na co dzień, te matowe strasznie mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne kolory tych pomadek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęciłaś mnie- ruszam do swojego stoiska GR :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia