wtorek, 22 kwietnia 2014

Brązowy dymek z delikatnym złotym akcentem

Wczoraj miałam ochotę na zwykły brązowy dymek. Jednak  brakowało mi odrobinę błysku, ponieważ użyłam przede wszystkim matowych cieni. Aby nie było zbyt nudno, dodałam delikatny złoty akcent. Użyłam do tego linera Essence, który kupiłam za zawrotną cenę 3zł :)


Cienie, które użyłam są firmy Glazel. Ciągle przymierzam się do zrobienia 'słoczy', ale heh obróbka zdjęć dla 30 kolorów będzie dość czasochłonna. Ale w końcu siądę i popstrykam focie, bo są to cienie, po które w ostatnich miesiącach najczęściej sięgam.


Podoba się? ;)

Pozdrawiam :)


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie makijaże, sama często wykonuję takie u siebie, acz bez kreski :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Jak nauczę się robić taką kreskę to z chęcią go zgapię!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba! delikatnie i uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham brązy :) piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj podoba, podoba :-) Uwielbiam takie lekko przydymione oczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) dlatego często u mnie można spotkać dymki :)

      Usuń
  6. idealnie, a glazele zrób na raty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, idealny dla mnie jako dla blondynki o ciemnych oczach <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia