piątek, 25 listopada 2011

TAG: Subiektywny Ranking Przystojniaków

Hej :)

Ogólnie to ja nie lubię tagów i może z raz w czymś takim uczestniczyłam, ale ten Tag jest tak znakomity, że no MUSZĘ. Dzięki Agabil przedstawię Wam moich przystojniaków ;)))

Zasady
1. napisz kto Cię zatagował.
Zatagowała Agabil
2. wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.

3. zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.


Najważniejszymi dla mnie facetami w moim życiu jest mąż i synek ;) Najwięksi przystojniacy na świecie :D  Moje serducho należy do nich, ale w rankingu nie będę ich zamieszczać, bo oni będą zawsze TOP1 we wszystkim ;)

No to zaczynamy:

1. Keanu Reeves

Ubóstwiam, uwielbiam, wzdycham zawsze i wszędzie. Za  wszystko... Za wygląd, za głos, za oczy, za indywidualizm.... w jego zdjęcie mogłabym się wpatrywać godzinami, filmy gdzie występuje obejrzane kilkanaście razy... Będąc młodsza marzyłam o takim kimś, śnił mi się.. normalnie obsesja :D



2. Dave Gahan

Także uwielbiam - im starszy tym przystojniejszy. Kiedyś wyglądał jak "chłopiec spod krzaka" a teraz... mrrrrr..............

Do tego świetny głos. Jestem fanką DM od kilkunastu lat... zawsze Dave będzie częścią mojego życia :) Pierwszy taniec na ślubie z mężem zatańczyliśmy do Only when I lose myself... :)



3. Johnny Depp

Te oczy..., ten błysk, ten chłopięcy wzrok zdobywcy.... do tego znakomita gra aktorska. :)




4. Jonathan Rhys Meyers 

wystarczy na niego spojrzeć i już miękną kolana ... ;)








5. Wentworth Miller

Kolejny "niegrzeczny" pan na liście... oczy ma boskie.
Oglądnęłam cały Prison Break - nie dla fabuły, bo była baaaardzo naciągana ale właśnie dla niego :D






Jestem ciekawa listy Cukierka, Kasi i Eweski :)
Jak ktoś chce odpowiedzieć na tego taga to zapraszam :) zabawa boska :D

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. 1 i 3 --> ah można powzdychać sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy panowie bardzo przystojni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Keanu Reeves jest również na mojej liście :)Wentworth Miller gdzieś mi zaginął :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Went specjalnie nie kręcił i oglądałam tylko dla Garrisona. Uśmiercili Apolskisa = przestałam oglądać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wentworth Miller faktycznie ma w sobie ''coś'' :) Kiedyś był na niego duży szał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Wentworth i ten wzrok:) jego oczy i wymowne spojrzenia "robiły" cały serial :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za taga :D swoj zestaw juz zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Keanu Reeves- przyłączam się do twojej wypowiedzi na jego temat i także ma dla mnie No 1.
    Matt Damon - dla mnie jest w równej mierze z Keanu Reeves

    OdpowiedzUsuń
  9. o DM :) pozdrawiam serdecznie zapewne fankę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia