środa, 19 września 2012

Odrobina prywaty, aukcje na allegro ;))))

Witam wieczorową porą :) W sumie powinnam już napisać nocną :P
Przez ostatnie parę dni nie byłam zbytnio obecna, jeszcze troszkę to potrwa, choć mam nadzieję, że już październik będzie luźniejszy. Wrzesień to dla mnie dobry miesiąc ale pracowity, dużo zmian u mnie nastąpiło, tych pozytywnych :) W końcu po 3 latach siedzenia z dzieciem w domu, poszłam do pracy :P w sumie dwóch ;) Na szczęście udało mi się znaleźć zajęcie przede wszystkim w zawodzie, blisko domu. Dodatkowym plusem jest to, iż w pracy spędzam kilka godzin, bo to tylko, albo aż, pół etatu plus weekendy i mały nie odczuwa aż tak bardzo naszej rozłąki. Na szczęście syn dobrze znosi moje wyjścia, spędza czas z dziadkiem, rozumie, że idę do pracy i za chwilę będę z powrotem :)
Po pracy mam dużo zajęć w domu, wolny czas spędzam z dzieckiem plus muszę przygotować się na zajęcia. Wrzesień jest dość specyficznym miesiącem, ponieważ cała dokumentacja musi być przedłożona dyrekcji, więc siedzę i co chwilę coś piszę. Ale chyba już jestem przy końcówce, od jutra powinnam mieć luźniejsze dni.
Żeby tego było mało, w końcu zmobilizowałam się do umieszczenia aukcji na allegro ubrań po synu. Dużą część już oddałam, ale zostało mi jeszcze 5 dużych toreb wypchanych małymi ciuszkami. Kompletnie nie mam już miejsca, gdzie to składować, co więcej, na już muszę zrobić porządek w szafie małego, przejrzeć wszystko, aby wiedzieć co dokupić itp, a nie mam po prostu miejsca, gdzie to upchać. Dlatego też pomysł z tym allegro. Ubranka są w rozmiarze 62 - 86, jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany to zapraszam. KLIK. Na razie wystawiłam ubranka z 2 torb, resztę w wolnej chwili focę i powoli uaktualniam aukcje. Jeżeli ktoś czegoś poszukuje, a na moich aukcjach tego nie ma, napiszcie do mnie, bo może właśnie w którejś z tych 3 toreb to jest :PPPPP

To ja zmykam spać, wczoraj spałam 4h, bo siedziałam w dokumentach do 2 w nocy i teraz oczy to mam na zapałkach ;)))

Papa :)

5 komentarzy:

  1. ja dzieci nie mam i nie planuję, więc z możliwości zakupu nie skorzystam ;)

    powodzenia w pracy.. jestem pewna, że wszystko sobie fajnie poukładasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w pracy ! :)

    Ja dzieci nie mam jeszcze i raczej nie planuję jeszcze . Może tak za 6-7 lat. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w pracy. Cieszę się, że coś znalazłaś. Ja nadal nie mogę nic znaleźć :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w pracy, poradzisz sobie ze wszystkim świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się niezmiernie że dostałaś pracę, 3mam mocno za Ciebie kciuki! powodzenia!!!good luck :)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia