sobota, 20 października 2012

Mała zapowiedź, przypominajka i zachęcajka ;)

Witam się z Wami ponownie :P

Dzisiaj jakiś mam płodny dzień ;) ale to dobrze, przez weekend mam zamiar dużo rzeczy zrobić, bo w tygodniu to tak średnio mam czas :)
Na tapetę wzięłam cień Essence z limitowanki Wild Craft, #03 Mystic Lilac i zmalowałam makijaż :) Do niego też będzie tutorial ;). Tak na zachętę, jedno zdjęcie :P



Przypominam też o moim rozdaniu, kończy się ono już jutro. Więc jak ktoś nie wziął jeszcze udziału, to niech się śpieszy :) Informacje na jego temat znajdziecie tutaj:




I jeszcze  zachęcajka :P Marti urządza świetne rozdanko :P Zachęcam wszystkich do udziału. Wszystkie informacje znajdziecie tutaj.   Widzicie jakie smakołyki? Z miłą chęcią bym wszystko przygarnęła :))))



To idę ;)

12 komentarzy:

  1. Cudowny cień, aż zaczynam żałować, że go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to żałuj :P ma piękny ciemny kolor, super pigmentację i trwałość :) Jestem pozytywnie zaskoczona :)))

      Usuń
  2. wiedziałam, że jak zobaczę to będę żałować, że się jednak nie skusiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic straconego, musisz odwiedzić drogerię :P Z tych trzech cieni które są w limitowance, ten od razu mi wpadł w oko, naprawdę jest świetnie napigmentowany, dzisiaj cały dzień wytrzymał na powiece, bardzo łatwo się nakłada, czego chcieć więcej :)

      Usuń
  3. Cudny jest ten kolorek na oczach chyba sie na niego skuszę...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie na zachętę rozbudziło mój apetyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj ja też czekam z niecierpliwością na tutorial :))

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na tutorial i jakieś zdjęcie tych cieni !! świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia