sobota, 20 października 2012

Mieniąc się w słońcu, czyli brokat na pazurkach :)

Witam w słoneczny dzień :)

Chciałabym Wam pokazać, co aktualnie sobie zmalowałam na pazurkach ;) Oczywiście zdjęcia nawet w połowie nie pokazują, jaki fajny efekt uzyskałam :( nie lubię, nie lubię swojego aparatu... :/ Musicie mi uwierzyć na słowo, że czerwony i żółty brokat pięknie się mieni :)
Miałam już przechodzony lakier z tygodnia, a mianowicie Pierre Arthes #J04, postanowiłam go reanimować brokatem. Najpierw nałożyłam bordowy brokat Essence Colour & Go #72 time for Romance, jednak efekt był bardzo delikatny, więc nałożyłam jeszcze do tego żółty brokat z niewielkimi czerwonymi drobinkami, także Essence Colour & Go, ale tym razem #121 gold fever. 



Mimo, że na pazurkach jest brokat, nie rzuca on się strasznie w oczy, jest on bardzo drobny, nie ma przeładowanego efektu, wygląda to nawet nawet. ;)

Zdjęcia bez lampy: 



Zdjęcia z lampą:



I jak Wam się podoba? :)

Koniec leniuchowania, trzeba coś zmalować ;) Do następnego ;))))

Pozdrawiam :)



28 komentarzy:

  1. super Ci to wyszło :) świetne połączenie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to kosmicznie :) Bardzo ładny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się:) ja narazie od brokatów trzymam się z dala.. pewnie bliżej Świąt mnie najdzie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, świetnie to wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rety, jak cudownie! też tak poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają takie błyszczące! Buziaki, zapraszam na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa wyszło genialnie :D muszę kupić ten środkowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze go nie masz? :P w ofercie są też brokaty w innych kolorach :PP

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. lepiej by wyglądało, gdyby podkładowy lakier był czarny :)

      Usuń
  9. bardzo fajnie to wygląda razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda obłędnie :D I jak tu to powielić na swoich pazurach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy tylko lakier brokatowy :P praktycznie samo się robi :P

      Usuń
  11. Piękne paznokcie i piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie to u mnie pięta achillesowa, są w marnym stanie, ale walczę :)
      dziękuję :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają Twoje pazurki;) Ja osobiście za brokatem na swoich nie przepadam ale u kogoś to zupełnie coś innego;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia