środa, 3 października 2012

Makijaż ... raczej dzienny :)

Cześć dziewczyny :)

Ostatnio dotarły do mnie głosy, że tak mało pokazuję makijaży. I niestety racja, nie mam w tygodniu czasu na malunki, w weekendy też, bo pracuję, w sumie w miesiącu to mam 4 dni, że nic nie muszę robić, ani gdzieś iść :P Malować się, to się maluję, jednakże są to zwyklaki, na szybko, zazwyczaj takie same, w brązach... I mimo, że bardzo bym chciała w jakiś sposób się artystycznie wyżyć, w tygodniu nie mam takiej możliwości... Tak na zachętę, dzisiaj zmieniłam kolorystykę i wyszło coś takiego. Jak dla mnie nadal dzienniak, ale może kogoś zainspiruje :P
Ada, speszyl for juu ;)

Pokazuję tylko oczy, bo z rana w ogóle nie miałam czasu, aby robić zdjęcia całościowe ;) Na górnej powiece są tylko dwa cienie EDM Art Girl  oraz Floating Feathers. Na dolnej brązik i jasny beż Paese, do tego kreska linerem w pisaku Hean, rzęsy wytuszowane tuszem Maybelline.

Mam nadzieję, że się podoba :)








Szykuję dla Was coś fajnego i miłego ;) bądźcie uważne ;)

Pozdrawiam :)

41 komentarzy:

  1. Ładny :) Fajnie podkreśla Twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie dobrane kolory do Twojej teczowki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. raptem jeden fiolet, ale mieszałam go z bielą, stą jest on w kilku odcieniach :)

      Usuń
  4. Ładny dzienniak :). Te kolory ślicznie wyglądają przy twojej tęczówce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieniowanie świetne jak zwykle :) Jestem pełna podziwu jeżeli chodzi o kreskę, zazwyczaj moja przygoda z linerem w pisaku kończyła się tragicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się fajnie współpracuje z linerami w pisaku, łatwiej jest mi wykonać kreskę niż np linerem w żelu czy w kałamarzu :))

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż, podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moich ukochanych kolorach:) piękny delikatny i zmysłowy, muszę sobie taki zmalować. koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu rzęsy masz boskie, zdjęcia oka wychodzą super, ja chyba nigdy tego nie opanuję.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj.. bo musisz próbować. :) Nie poddawaj się tylko walcz z aparatem ;) Ja ze swoim to już 4 lata pracuję, więc mniej więcej wiem jakie światło potrzebne itp :P choć wciąż na auto śmigam :D:D:D

      Usuń
  9. Bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nic dodać nic ując , slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie - brak czasu to... znak naszych czasów ;) Skąd ja to znam. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pocieszam się że nie tylko ja na to choruję ;))) Ale damy radę ;)

      Usuń
  12. pewnie, że się podoba! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jak ja dawno nie malowałam kreski... normalnie zazdroszczę :P
    Którego tuszu Mayb. użyłaś? Bardzo ładnie podkreślił Twoje rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kolorki :) choć dla mnie na dzień raczej za ciemne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak ciemny to nie jest ;) ale troszkę mocniejszy ;))))

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia