wtorek, 30 października 2012

Współpraca ze sklepem VisageShop.pl - prezentacja kosmetyków Eve Pearl oraz Nvey Eco

Cześć :)

Dzisiaj pokażę Wam trzy kosmetyki, które pojawiły się w moim kuferku w ramach współpracy ze sklepem visageshop.plVisageShop oferuje wysokiej jakości kosmetyki oraz akcesoria do makijażu znanych na świecie marek. Sklep internetowy VisageShop.pl wprowadza na polski rynek kosmetyczny dwie renomowane marki profesjonalnych produktów do makijażu: Eve Pearl oraz Nvey Eco.  Nigdy nie słyszałam o tych markach, jednak przeglądając stronę sklepu, oraz strony macierzyste, bardzo mnie one zaciekawiły. Eve Pearl oraz Nvey Eco to marki cenione na całym świecie, które zdobyły uznanie wizażystów i celebrytów. Eve Pearl  jest 5-cio krotną laureatką nagrody Emmy, natomiast Nvey Eco są pierwszymi kosmetykami na polskim rynku, które posiadają certyfikat NFS oraz Natrue. Mimo, że nie jestem nastawiona tylko na używanie kosmetyków naturalnych i ekologicznych, cieszy mnie fakt, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm, które są ciekawą odskocznią od korporacyjnych marek serwowanych w drogeriach. Świadomość polskich kobiet wciąż wzrasta i w końcu mogą decydować, jakie kosmetyki chcą używać. I co najważniejsze - nie muszą robić zakupów w zagranicznych sklepach. Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą sklepu VisageShop oraz z kosmetykami marek Eve Pearl oraz Nvey Eco.

W paczce znalazłam trzy kosmetyki, miły list od właścicielki sklepu oraz broszurki na temat kosmetyków:



1. Eve Pearl Eye Palette w kolorze Diamond Eyes 
2. Nvey Eco Volumising Mascara w kolorze Brown
3. Nvey Eco Hydrating Lip Lustre - błyszczyk w kolorze Barely There

Moje pierwsze wrażenia to WOW! Uwielbiam wszelkiego rodzaje cienie do powiek. Po otwarciu pudełeczka paletki Eve Pearl ukazał mi się zamszowy woreczek z nadrukowanymi literkami EP. Byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona - jeszcze nie spotkałam się z takim sposobem zapakowania kosmetyku. Ciekawość osiągnęła dość wysoki poziom, we wnętrzu ukazała mi się paletka sześciu cieni. Kolorki od razu przypadły mi do gustu, są takie moje, 3 dość brokatowe: jasne złoto, biel oraz srebro, świetnie będą wyglądać jako rozświetlenie wewnętrznych kącików lub kreski; ciepły satynowy brąz, lekko połyskujący ceglasty brąz oraz ciemny grafitowy granat - kolor dość ciekawy, na dłoni wygląda interesująco. Do tego jest lusterko oraz pojemniczek na wodę, bądź preparat do cieni, ponieważ cienie można nakładać także na mokro.



Tusz do rzęs Nvey Eco także ma dość interesujące opakowanie. Spodobało mi się, że plastik nie jest błyszczący, jest zmatowiony, wygląda to ładnie. Mam dość ciemne rzęsy, szczerze, to nigdy nie używałam brązowych maskar, ciekawa jestem jak u mnie będzie się prezentował i przede wszystkim, jak będzie z jego działaniem pogrubiającym.





Błyszczyk Nvey Eco świetnie pachnie. Dzisiaj cały dzień nim się smarowałam, ładnie wygląda na ustach, jest dobrze napigmentowany. Wstępnie: nawilża usta, są one miękkie i gładkie. Opakowanie średnio mi się podoba, jest dość długie, nieporęczne. Aplikator jest odpowiedniej wielkości, nabiera tyle kosmetyku, ile trzeba. 



Wstępnie kosmetyki oceniam pozytywnie. Zabieram się za testy, mam kilka pomysłów na makijaże, mam nadzieję, że czas pozwoli na ich wykonanie ;) 
 Za jakiś czas pojawią się recenzje.


Pozdrawiam :)



24 komentarze:

  1. gratulacje :) mnie kiedyś kusiły korektory od EP, ale potem mi jakoś przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądając stronę firmy, to mnie wszystko kusi :D

      Usuń
  2. wygladaja ciekawie :) a pierwsze slyszeee:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także wcześniej nie słyszałam o tych firmach. Do Polski dopiero wchodzą :)

      Usuń
  3. Eve jest genialna i wykonuje niesamowite metamorfozy używając właśnie swoich produktów:)) Koniecznie przetestuj paletki podkładów i korektorów jeśli będziesz mieć okazję, gratuluję:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kuś :) Będę musiała przybliżyć sobie dokonania Eve

      Usuń
  4. Gratuluję ;) Nie znam zupełnie tej firmy, ale zapowiada się obiecująco :)

    Jak Ty to robisz, że masz już tyle współprac nawiązanych? Ja pisałam z ofertami do różnych firm, i nic, ani widu ani słychu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz na staż bloga Ferrou, na jej statystyki, liczbę obserwatorów, na styl jej pisania i jakość zdjęć, a przede wszystkim piękne makijaże. Potem jeszcze raz zastanów się nad sensem swojego pytania.


      Kochana, kosmetyki wyglądają ciekawie, jestem ciekawa ich pełnej recenzji :)

      Usuń
    2. Yumi, nic nie robię szczególnego. Po prostu jestem i się rozwijam. A współprac wcale tak dużo nie jest, inne blogerki mają ich więcej. :)

      Trustmyself - dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. WOW SUPER! Czekam z niecierpliwością na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie drugi dzień testuję kosmetyki, więc recenzje będą za jakiś czas. Na pewno wcześniej pojawią się makijaże wykonane tymi kosmetykami :P

      Usuń
  6. Gratuluje wspolpracy! Super kosmetyki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    Chętnie przeczytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentują się ciekawie, teraz czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Czekam na swatch paletki albo makijaż nim wykonany.
    Jestem bardzo ciekawa tych cieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaże na pewno pojawią się szybciej niż końcowe recenzje produktów :)

      Usuń
  10. Droga Ferrou, taka mała poprawka- ten naturalny certyfikat Nvey Eco to NATRUE a nie "Nature" ;)

    Błyszczyk bardzo mi się spodobał- lubię chłodne róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za znalezienie błędu :) już poprawione :)

      Usuń
  11. Jupi będę miała dostęp do EP:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się niezmiernie, że kosmetyki przypadły do gustu. Jeśli chodzi o opakowanie błyszczyka jest właśnie zmieniane na identyczne jak tusz do rzęs :) dużo poręczniejsze i ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia