środa, 31 października 2012

Pierwsze podejście do paletki Diamond Eyes Silver/Gold Eve Pearl

Hej

Nie byłabym sobą, gdybym dzisiaj nie użyła paletki Eve Pearl Diamond Eyes, którą otrzymałam od sklepu VisageShop.pl. Makijaż musiał być w miarę dzienny, bo tak szłam do pracy, wykonywany rano, na szybko, bo oczywiście nie miałam zbyt wiele czasu.
Cienie nakładałam na sucho, na bazę Paese, bardzo fajnie się przyklejają do powieki i rozcierają. Błysk też jest niezły, choć starałam się go jak najbardziej zminimalizować, najlepiej jest widoczny na zdjęciu z zamkniętymi oczami.
Daję mało zdjęć, bo niestety dzisiaj aparat był przeciwko mnie, prawie wszystkie zdjęcia wyszły nieostre albo z przekłamanymi kolorami, wybrałam te najbliższe "rzeczywistości" :)

Co myślicie o takim makijażu? :)

 


Pozdrawiam :)


26 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo fajnie, zawsze widzę Cię w szarościach, a tu proszę, takie ciepłe kolorki :D

    No i jak zwykle perfekcyjne cieniowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, ciepłe kolory. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają wspaniale.
    Tworzą na oku taką delikatną powłokę!
    Piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory,na oku wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wygląda. I bardzo ładnie podkreśla Ci kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, że ciepłe kolory zneutralizowałaś chłodniejszą kreską przy linii rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory schodzą na dalszy plan przy Twoich rzęsiskach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jak zawsze, wykonany perfekcyjnie i przede wszystkim ślicznie podkreśla Twój kolor oczu, dla mnie na prawdę rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny w sumie miedziany kolor ;) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekny, chętnie bym ta paletkę zakupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podejście udane :) lubię złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie ci w takich kolorach, super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt ;) Strasznie mi się podobają twoje oczy ;))

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne jesienne kolorki ;) Bardzo ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny efekt! Makijaż w jesiennym klimacie, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny! delikatny a zarazem wyrazisty,idealny do pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie:) taki jesienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te ciepłe kolory znakomicie podkreślają błękit Twoich oczu,podobasz mi się w takim kolorze,a makijaż piękny,dokładny,perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się, bo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za tak ciepłe słowa :***********

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ladny:) kolory podkreslaja Twoja teczowke.A rzesiska to ty masz piekne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia