wtorek, 2 października 2012

Recenzja błyszczyku do ust Mariza Soft & Color odcień 03

Hej :)

Dzisiaj ponownie  przybywam do Was  z recenzją, tym razem napiszę kilka słów o błyszczyku do ust Mariza Soft & Color w kolorze 03. Błyszczyk otrzymałam do testów od pani Izy prowadzącej stronę www.mariza-polska.pl


Opinia producenta:                                                                                                                                                 

Doskonale nawilża i wygładza usta, nadaje im delikatny kolor
i piękny połysk. Zawarte w błyszczyku drobinki rozpraszają światło, dzięki czemu usta wydają się pełniejsze. Dostępny w 12 kolorach.

Pojemność: 8 ml
Cena: 7,80zł

Moja opinia:                                                                                                                                                              

Opakowanie jest standardowe, podłużne, plastikowe, odkręcane. Niestety napisy dość szybko się ścierają.
Aplikator jest dość długi i średniej długości, nabiera odpowiednią ilość błyszczyka wystarczającą na pomalowanie ust.


Konsystencja gęściejsza, zbita, taka żelowata. Łatwo się rozprowadza na ustach.


Zapach... cukierkowy ale taki sztuczny cukierkowy.. dla mnie nieznośny wręcz. Bardzo mi przeszkadza, przez to aplikacja błyszczyka nie należy do najprzyjemniejszych. Na szczęście zapach dość szybko się ulatnia i jest mało wyczuwalny.

Kolor błyszczyka, który posiadam, to 03, jest to taki róż z lekką brzoskwinią. Na ustach daje raczej efekt transparenty, jest więcej błysku niż koloru. Błyszczyk ma w sobie maleńkie drobinki, wręcz mikroskopijne, które ładnie odbijają światło, nie migrują po twarzy. Produkt nakłada się na usta równomiernie i równomiernie schodzi, nie tworzą się żadne grudki, placki itp. Trwałość może nie jest powalająca, jak to z błyszczykami bywa, ale raczej do godziny nic z nim się nie dzieje. Nie jest klejący. Usta są ładnie wygładzone i miękkie, więc nawilża.

Efekt na ustach:

Zdjęcia bez lampy:


Zdjęcia z lampą:


Zdjęcia w słońcu:



Jeżeli któraś z Was jest zainteresowana kosmetykami Mariza, odwiedźcie stronę www.mariza-polska.pl lub profil na Facebook'u KLIK

Co myślicie o tym produkcie? Lubicie używać błyszczyków, czy jednak preferujecie pomadki do ust? Zapraszam do dyskusji :)

Pozdrawiam :))

22 komentarze:

  1. czy to perła? kompletnie nie w moim guści :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny kolorek! Bardzo w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię używać takich transparentnych odcieni gdy się gdzieś śpieszę, bo wiem że krzywdy sobie nie zrobię :)))

      Usuń
  3. Hmm, ja nie lubię takich :P Jakoś tak świecidełka na ustach, to albo w wersji mega albo wcale hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zresztą na paznokciach tak samo :P

      Usuń
    2. te drobinki to raczej nie są widoczne, bo są mikroskopijne :P ale rozumiem ;))))

      Usuń
  4. Zazwyczaj nie podobają mi się takie błyszczyki, ale ten wygląda pięknie !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale delikatny efekt, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki on jest, raczej daje tylko błysk i odrobinę podbija kolor ;)

      Usuń
  6. Wolę kolorowe niż takie transparentne odcienie. Mam zdecydowanie więcej pomadek niż błyszczyków, bo zdecydowanie dłużej trzymają się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się trochę boję kolorów na ustach :) czasami dam coś mocniejszego, ale niestety mam wąskie usta i kolor je jeszcze bardziej pomniejsza. A szkoda, bo uwielbiam jak kobieta nosi czerwień na ustach i sama bym tak chciała :) wszelkie błyszczyki są dla mnie bezpieczniejsze :)

      Usuń
  7. Efekt na ustach bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się też podoba, choć ten zapach mnie za każdym razem odrzuca...

      Usuń
  8. naturalny efekt nawilzenia - podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo ładny i subtelny, jednak osobiście nie czuję się dobrze z perłowymi błyszczykami na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest aż taka przesadzona perła :PPP ja perły też nie lubię zbytnio :P

      Usuń
  10. Ja uwielbiam błyszczyki, powiększają optycznie usta, ten akurat świetny na dzień.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia