czwartek, 9 maja 2013

Makijaż imprezowy z odrobiną niebieskości - TUTORIAL

cześć :)

Na parę dni zostawiłam Was z Edwardem, ale wracam już z czymś bardziej ludzkim ;)
Makijaż ten przygotowałam dla portalu http://www.glam-express.com - opis w języku angielskim znajdziecie właśnie tam KLIK KLIK KLIK



Lubię wszelkie niebieskości, ponieważ świetnie podbijają zieleń mojej tęczówki, jednak nie zawsze mam ochotę nakładać je na całą górną powiekę. Warto wtedy podkreślić tym kolorem dolną powiekę, natomiast górną zostawić bardziej stonowaną. Makijaż dość mocny, idealnie nada się na wyjście do Pubu, disco ;) czy nawet elegancką kolację. Zielonookie, warto wypróbować taki makijaż.

Jeszcze wspomnę, że w tym makijażu "odwróciłam" kolejność malowania oczu. Wiele osób podkreśla brwi na początku, zaraz po nałożeniu podkładu itp, ja się tym do tej pory zajmowałam dopiero na samym końcu, praktycznie przed wytuszowaniem  rzęs. Tym razem spróbowałam inaczej - najpierw podkreśliłam brwi a następnie zajęłam się nakładaniem cieni. Co więcej, przyciemniłam je bardziej niż dotychczas. Nie wiem jak Wy, ale jakoś dziwnie "przerysowana" się czułam :) Mam cienkie brwi, nie chcą rosnąć i chyba już do nich się przyzwyczaiłam. Być może gdybym jaśniejszym cieniem je podkreśliła? Będę próbować ;)



Użyte kosmetyki:
  • podkład Revlon Colorstay #150 Buff
  • korektor Maybelline Pure.Cover Mineral Concealer #02 Natural
  • puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • baza pod cienie Inglot Eye Makeup Base
  • Sleek Pallete ACID: niebieski
  • Sleek Pallete Showstoppers: czarny, brązowy
  • Everyday Minerals Eyeshadow #Floating Feathers - iskrząca biel
  • MAC Pigment #Platinum
  • liner ZAO MAKE-UP ORGANIC Eyeliner #black
  • cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • tusz do rzęs Max Factor Mascara Masterpiece Max #black
  • błyszczyk Rimmel StayGlossy #120Non-Stop Glamour

TUTORIAL:

1. Podkreślam brwi. Rozświetlam obszar pod brwiami za pomocą białego iskrzącego cienia. Na ruchomą powiekę nakładam bazę pod cienie, aby wzmocnić ich intensywność.
2. Zewnętrzny kącik, tak do połowy powieki, podkreślam czernią.
3. Na czerń nakładam iskrzący brąz, za jego pomocą rozcieram granice.
4. Na resztę powieki nakładam pigment Platinum, nachodzę na wcześniej położony brąz.
5. Rozcieram granice między cieniami. Jeżeli trzeba, koryguję kształt górnej granicy. Podkreślam dolną powiekę: w zewnętrzny kącik nakładam brąz, a na resztę niebieski cień. Nakładam go także delikatnie na linię wody, uważając przy tym, aby nie zaprószyć sobie oczu.
6. Za pomocą linera rysuję kreskę wzdłuż górnej linii rzęs.
7. Tuszuję porządnie rzęsy. Można także doczepić sztuczne rzęsy.




EFEKT KOŃCOWY:





Jak Wam się podoba ten makijaż? :) Często podkreślacie kolorem dolną powiekę

Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. nawet z tutorialem by mi tak ąłdnie nie wyszło :) ale miło popatrzec na takie fajne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jest to połączenie kolorów!:)Muszę koniecznie kupić lampę, foty wychodzą nieziemsko!:)Czasami podkreślam kolorem dolną powiekę, ale przyznaję rzadko.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać Twoje makijaże, są zawsze takie idealne. Ja niestety nie mam talentu do ładnych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż stworzony dla Ciebie, świetnie podbija Ci kolor tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm trafilas w moje gusta:P uwielbiam takie makijaze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w zasadzie nigdy nie używam cieni na dolnej powiece. Czasem trochę w kąciku albo kreskę zrobię. Ale mam wrażenie, że pogłębia mi to cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hipnotyzująco naprawdę^^ super jest ten przepis krok po kroku na pewno z niego skorzystam, to bardzo ułatwia!! :))) stokroć dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny :) ale tylko na wieczorowo xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój makijaż bardzo trafia w mój gust, bo sama bardzo lubię malować górną powiekę stonowanymi kolorami, a dolną podkreślać np. granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podoba takie wyrazisty makijaż osobiście lubię tego typu kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ;) Dzięki niebieskiej kresce na dolnej powiece będzie pasowa i do moich niebieskich oczu ;) Dolną powiekę zaznaczam zawsze ale tylko 3/4, nie dojeżdżam do końca do wew kącika ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ci pasują takie makijaże, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja,i jak fajnie pokazałaś za koleją jak to robisz...podoba mi się,zwłaszcza kolory na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oko wygląda pięknie:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia