niedziela, 12 maja 2013

Lakier do paznokci Mariza 5ml (mini) #51, czyli czekoladka

Witajcie :)

Czas na kolejny lakier Mariza - #51, czyli typowy czekoladowy kolor.


W buteleczce kompletnie nie zachwyca, pierwsze skojarzenie, to kawa z mlekiem, czyli dość jasny brąz. Na paznokciach tak będzie wyglądał po jednej warstwie, natomiast po dwóch kolor staje się ciemniejszy, intensywniejszy - czekoladowy.



Konsystencja lakieru jest dość gęsta, do całkowitego krycia potrzebna jest tylko jedna warstwa, choć ja wolę nałożyć dwie cieńsze. Równomiernie rozpływa się po płytce paznokcia.
Wykończenie lakieru jest kremowe, bez drobinek. Nie wiem czemu w katalogu przy tym kolorze oznaczenie jest, że jest on matowy. (???)


Trwałość do 3 dni bez odpryskiwań, jak dla mnie świetnie. Kosztuje 4,20 zł za 5ml i można go zamówić u konsultantek firmy , np u pani Izy - przedstawicielki Marizy KLIK

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Kolorek śliczny ;)
    Muszę kiedyś zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. E faktycznie ładny jest :) Kurczę szkoda, że tylko u konsultantki można zamówić..

    OdpowiedzUsuń
  3. u Marizy matowy znaczy kremowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladny kolor! A on tak sie sam z siebie blyszczy czy masz jakis top?
    Ja mam swietny kolor lakieru z Coastal Scents, ale bez polysku jest po prostu brzydki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez topu :) sam, nago :D tak się błyszczy w lampie pierścieniowej :)))

      Usuń
  5. Ładny czekoladowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny kolor :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. FAJNY KOLOR;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podejrzewam, że osoba, która odpowiada za katalog, uznała, że skoro lakier nie zawiera drobinek, to charakteryzuje się matową formułą;) Nie każdy słyszał o kremowym wykończeniu;)

    Ten czekoladowy odcień przypadł mi do gustu, aczkolwiek aplikacja tych miniaturowych lakierów Marizy wymaga sporo cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie właśnie tak było ;)

      aplikacja nie jest wcale uciążliwa, mimo cienkiego pędzelka, nakłada się go dość dobrze, bezproblemowo :)

      Usuń
  10. jakoś nie bardzo mi się podoba bo nie lubię brązowego koloru, ale ładnie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no matowy to on faktycznie nie jest, nie mnie jednak kolorek piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  12. szukam takiej czekoladki...piekny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajny kolor *.*
    a obok matowego to on nawet nie stał :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie bomba! bardzo lubię czekoladowe odcienie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny, mam chyba ze dwa podobne, lubię takie kolory :)
    nie wiem czemu, ale czasem tak piszą, a i panie w drogeriach mówią: matowy lakier, matowa szminka na wszystko, co nie ma drobinek :p:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to błędne określenie :) na szczęście jesteśmy świadome różnic :D

      Usuń
  16. Przyznam szczerze, że raczej źle czułabym się w takim kolorze na pazurkach, jednak na Twoich wygląda naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no na matowy nie wygląda... ale mimo wszystko bije smakowitością po oczach i całej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor! Bardzo mi się podoba! Wygląda świetnie na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia