piątek, 10 maja 2013

Makijaż ślubny z użyciem sztucznych rzęs od KKcenterHK

Hej :)

Sezon ślubny w pełni, wiele osób szuka inspiracji, więc postanowiłam także pokazać swoją propozycję. Zapewne nie jest to nic odkrywczego, bo użyłam delikatnych kolorów, szarości z domieszką jasnego fioletu. Dokleiłam także sztuczne rzęsy, aby bardziej otworzyć oczy, wybrałam model Baby Queen 511, które dają bardzo naturalny efekt. Jeżeli chodzi o nakładanie cieni, zastosowałam tutaj najprostszą technikę, na zewnątrz najciemniejszy kolor, wewnątrz najjaśniejszy. Dopełnieniem jest niebieska kreska, która świetnie się komponuje z całością.




Użyte kosmetyki:
  • Podkład Revlon Colorstay #150 Buff
  • Korektor Maybelline Pure.Cover Mineral Concealer #02 Natural
  • Puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • Brozner Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • Róż Astor SkinMatch Blush 002 Peachy Coral
  • Baza pod cienie Inglot Eye Makeup Base
  • cienie z paletki Douglas
  • Beżowy cień Mariza Selective Eyeshadow #2 śmietanka
  • Zoeva Liner #Sky Night
  • Cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • Tusz do rzęs Max Factor Mascara Masterpiece Max #black
  • sztuczne rzęsy  Baby Queen #511
  • Błyszczyk Rouge Bunny Rouge Lipgloss #078





 Przy okazji chciałabym napisać parę słów o samych rzęsach. Otrzymałam je dawno dawno temu od sklepu KKcenterHK, całkowicie o nich zapomniałam :/ I żałuję, żałuję strasznie, bo wg mnie są świetne. Po pierwsze bardzo elastyczne, na przezroczystej żyłce są podoczepiane kępki rzęs, są leciutkie i dzięki temu nie są wyczuwalne na powiekach. I co najważniejsze - wyglądają bardzo naturalnie na oczach. Używam ich bardzo często, na szczęście można je używać wielokrotnie, bardzo ładnie otwierają oczy. Niestety zostały wycofane ze strony KKcenterHK, szkoda, bo poleciłabym z czystym sercem, ale sądzę, że warto rozglądnąć się za podobnym modelem.





Co sądzicie o takim makijażu? Lubicie używać na co dzień sztuczne rzęsy, czy raczej wybieracie je na większe wyjścia? :)

Pozdrawiam :)



23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadza się :) dają bardzo naturalny efekt :)

      Usuń
  2. No i skasowal mi sie komentarz.. makijaz super, kreska dodaje charakteru, a co do rzes, to kiedys kupilam zestaw Eylure, dwie pary rzes. Jedne naturalne ale baaardzo dlugie, przez co po obcieciu stracily wyglad (nie bylo opcji wyboru dlugosci) a drugie zbyt geste na codzien..
    Ponadto te pierwsze raz przykleilam, ale po odklejeniu, usunieciu resztek i wlozeniu do pudelka.. juz drugi raz nie potrafilam ich przykleic, jakies zdeformowane sie staly i ten pasek byl dosc sztywny (tez na przezroczystej zylce).. specjalnie na pierwszy rzut wzielam marke Eylure, poniewaz ma bardzo dobre opinie.. no ale ja sie chyba jednak nie potrafie poslugiwac takimi cudami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy takiego problemu nie miałam, zazwyczaj conajmniej 2 razy używam jednej pary rzęs, chyba że jestem sierota i coś z nimi nie tak zrobię. Może trafiłaś akurat na taki model, że trudno Ci się było nimi posługiwać :)
      A i najważniejszy w sztucznych rzęsach jest klej, jak jest dobry - ja mam teraz Duo Inglota, polecam - to przyklejanie jest naprawdę prościutkie :)

      Usuń
  3. Delikatnie ale z charakterem :) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sztuczne rzęsy dają świetny efekt, jednak używam ich głównie na większe wyjścia, sporadycznie na mniejsze ;) A makijaż piękny, z resztą jak wszystkie tutaj ;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dotąd tylko raz miałam sztuczne rzęsy. Właśnie na ślubie :) Ale u mnie były doklejone kępki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kępek jeszcze nigdy nie próbowałam :) tam chyba raz pociełam całe paski sztucznych rzęs i sobie doklejałam :PP

      Usuń
  6. mmm cudnie :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny, idealnie przymocowałaś rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo łądny :) czekam na więcej makijażów :) pozdrawiam ciepło ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) a makijaże na pewno będą się ukazywać :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny, te rzęsy mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladaja bardzo naturalnie! Profesjonalny makijaz : )

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle pieknie, niby ze sztucznymi rzesami a mimo to tak subtelnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia