czwartek, 16 maja 2013

Paczuszka od Love Me Green - prezentacja

Cześć :)

Wczoraj odebrałam pachnącą paczkę z produktami firmy Love Me Green. Przez najbliższy czas będę testować:



Organiczny Witalizujący Szampon Do Włosów
Organiczny Energetyzujący Scrub Do Ciała
Organiczny Regenerujący Balsam Do Ciała Makadamia i Miód
Organiczny Rewitalizujący Krem Do Rąk
- masę próbek ;)


Produkty są naturalne od 98% do 99,9%, co jest napisane na opakowaniach, składy są bogate w oleje i ekstrakty, postaram się przy recenzjach przyjrzeć się im bliżej. Świetnie pachną, bardzo intensywnie. Prezentują się ładnie. Dzisiaj będą mieć swój debiut ;)
Za jakiś czas pojawią się recenzje kosmetyków, na daną chwilę pozostawię Was ze stroną http://love-me-green.pl/ gdzie możecie pooglądać cały asortyment firmy oraz przeczytać wiele ciekawych artykułów o naturalnych kosmetykach.

Znacie tę firmę? Zainteresowane? :)


Pozdrawiam :)


24 komentarze:

  1. koleżanki z pracy od razu się zleciały żeby zobaczyć zestawik LMG :) otwierały, wąchały :)fajnie że mamy różne kosmetyki. Ciekawa marka i ciekawa wspołpraca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się, bo świetnie się prezentują i przede wszystkim świetnie pachną :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa,zwlaszcza ze to sa kosmetyki naturalne :)
    Zazdroszcze Wam tych wspolprac

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna paczucha, miłego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, nie znałam wcześniej tej firmy, składy zapowiadają się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też firmy wcześniej nie znałam. Jak na razie po jednym użyciu jest okej :)

      Usuń
  5. ale zazdroszczę! :)

    wspaniałe produkty, też bym chciała! ;D

    nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, bardzo podobaja mi się kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszym użyciu jestem zadowolona, zobaczymy jaki będzie długofalowy efekt :)

      Usuń
  7. Nigdy nie śłyszałamo tej firmie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej także nie słyszałam o tej firmie :)

      Usuń
  8. pierwszy raz spotykam się z kosmetykami tej formy :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. solidna paka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam firmy, jestem ciekawa jak zadziała Scrub do ciała i krem do rąk!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale dużo daje, że kosmetyki są naturalne, fajna sprawa;)) i ten scrub ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia