środa, 15 maja 2013

Krzykliwy Róż - makijaż krok po kroku

Cześć :)
Ostatnio szukałam inspiracji, więc zapytałam Lubisiów na FB, co chciałyby zobaczyć w moim wykonaniu. Min Gray podrzuciła pomysł różu. Początkowo lekko się wzbraniałam przed sięgnięciem po ten kolor, bo szczerze powiedziawszy nie lubię go na powiekach :P Jednak wybrałam mocny kolor, przełamałam go czernią i brzoskwinią i jako tako nawet mi się podoba :D Chcecie zobaczyć jak wykonać ten makijaż?





Makijaż krok po kroku:
1. Podkreślam brwi i nadaję im kształt. Na całą powiekę nakładam białą kredkę, rozcieram ją palcem, a następnie przypruszam białym cieniem. Będzie to baza dla cieni - kolory stanął się intensywniejsze.
2. W zewnętrznym kąciku, tak do połowy ruchomej powieki, nakładam neonowy róż.
3. Załamanie powieki w zewnętrznym kąciku podkreślam czernią.
4. Za pomocą pędzla do blendowania porządnie rozcieram czerń. Powinien powstać tzw. dymek.
5. Na resztę wolnej powieki nakładam cień w kolorze brzoskwini. Przejścia między kolorami powinny być łagodne, dlatego staram się dobrze je rozetrzeć. 
6. Na dolną powiekę, bez wewnętrznych kącików, nakładam intensywny fioletowy cień. Zewnętrzny kącik dodatkowo przyciemniam czernią, natomiast wewnętrzny kącik rozświetlam metaliczną bielą. Rozcieram kolory.
7. Wzdłuż górnej linii rzęs rysuję kreskę za pomocą czarnego cienia. W zewnętrznych kącikach jest ona grubsza. Podkreślam linię wody czarną kredką, porządnie tuszuję rzęsy.




Użyte kosmetyki:

  • podkład Revlon Colorstay #150 Buff
  • korektor Maybelline Pure.Cover Mineral Concealer #02 Natural
  • puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • Róz Paese Blush #36
  • biała kredka Zoeva Forever Eye Crayon - Cotton
  • Sleek Pallete ACID: różowy, biały,
  • Sleek Pallete Showstoppers: biały, fioletowy, brzoskwiniowy, czarny,
  • czarna kredka Avon ColorTrend black Pencil
  • cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • tusz do rzęs Max Factor Mascara Masterpiece Max #black
  • błyszczyk  Astor Soft Sensation Liquid Care  #111 Irresistible.







Makijaż oraz zdjęcia można także zobaczyć na stronie http://www.glam-express.com/  KLIK 

Pozdrawiam :)


45 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :))) A poza tym, jak Ty pięknie rozcierasz cienie - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie brzoskwini i fioletu :) Także jak dla mnie przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę częściej sięgać po to połączenie :) dziękuję :)

      Usuń
  3. też nie przepadam za różem, ale too mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam róż na powiece:-) jutro spróbuje takiego make up'u

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. kolory świetnie podkreślają zieleń tęczówki :)

      Usuń
  6. śliczny!
    Bardzo lubię róż na powiekach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nie przepadam, ale akurat takie połączenie mi podpasowało :)

      Usuń
  7. Wow przepiękny makijaż, jestem pod wrażeniem :) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piekne oczy! swietnie wydobyta teczowka + sliczny makijaz.

    OdpowiedzUsuń
  9. No, o to właśnie chodziło! :D BOMBA! Jest mocno, soczyście i jednocześnie tak zadziornie! Mam nadzieję, że choć trochę się jednak do tego różu przekonałaś ;) Bo makijaż zmalowałaś cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że spełniłam oczekiwania :) długo zastanawiałam się, jak ten róż wkomponować w cały makijaż, aby nie było zbyt barbiowato i się udało ;)))

      Usuń
  10. łał ! piękny makijaż, naprawdę!
    Ta brzoskwinia strasznie mi się podoba.
    Świetnie podbija kolor teńczówki!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli wolno zapytać jakim sprzętem robisz fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolno :)
      Sprzęt jest stary - aparat fujifilm finepix s6500fd plus lampa pierścieniowa 28W :)

      Usuń
  12. Po prostu super, połączenie kolorów ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny! połączenie strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż po prostu rewelacja.Bardzo mi się podoba.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie, po prostu rewelacja :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w tak podkreślonych oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taka kolorystykę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ;D Cudny! Fiolet, czerń, nawet delikatna kreska tak jak lubię ;) W różu źle wyglądam, ale w taki połączeniu wygląda fantastycznie ;) Kolejny makijaż dodaje do zakładek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie cieszą takie miłe słowa :) dziękuję :)

      Usuń
  20. Przepiękny makijaż! Strasznie mi się podoba, muszę spróbować coś podobnego wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem, jak będzie się u Ciebie taki makijaż prezentował :)

      Usuń
  21. piekny Ferr! swietny pomysl na elegancki makijaz z rozowym cieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny! Jak zawsze!:) Jeju przydałaby mi się lampa, piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto w nią zainwestować :) Zdjęcia wychodzą o wiele lepiej, są ostrzejsze, kolory też bardziej nasycone. Widzę ogromną różnicę pomiędzy dawnymi zdjęciami a teraz z tymi z lampą, bez porównania :)

      Usuń
  23. Rewelacyjnie współgra z Twoimi włosami:) Przydadzą mi się takie wskazówki na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny! genialne połączenie kolorów :) przyłączam się do bloga :)

    http://makijazkrokpokroczku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia