wtorek, 14 maja 2013

Lakier do paznokci Mariza 5ml (mini) #49, czyli przybrudzona lawenda

Witajcie :)

Czas na kolejny mini lakier firmy Mariza, tym razem napiszę parę słów o lakierze #49.



Kolor bardzo mi się spodobał, jest idealny na co dzień - jasna lawenda z domieszką szarości. Wykończenie jest kremowe, bez żadnych drobinek, ładnie nabłyszczony.


Konsystencja, tak jak w przypadku koloru bordowego - rzadka, rozlewająca się po płytce, ale jest to do ogarnięcia. Jedna warstwa jest dość prześwitująca, nierównomiernie się go nakłada, jednak druga warstwa świetnie wyrównuje kolor i dobrze kryje bez prześwitów. Czary? ;)
W poprzednich opisach lakierów, zapomniałam odnieść się do pędzelka (skleroza). Ale jest on w każdym modelu taki sam - cienki, dobrze przycięty bez odstawających włosków, nie ma problemów w jego operowaniu. Nabiera odpowiednią ilość produktu potrzebną do pokrycia całej płytki, nie ma możliwości, że się przedobrzy.




Trwałość jest taka sama jak u poprzedników, czyli do trzech dni bez odprysków, końcówki mogą zacząć się ścierać po 2 dniach.

Pojemność to 5 ml, cena za jedną sztukę - ok 4,20 zł. Dostępny u konsultantek, np u Pani Izy KLIK.


Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Ładny kolor ;) Podobają mi się niektóre lakiery z Marizy, ale po tym jak się przejechałam na podkładzie z tej firmy jakoś nie mam ochoty na kupno czegokolwiek. Z podkładu byłam bardzo ale to bardzo niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten jest najładniejszy z tych wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny <3 boski kolorek i ślicznie się błyszczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ukochany kolor! a miałam już nie kupować żadnych lakierów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny i bardzo elegancki :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kolor. Podobny ma w swojej ofercie firma dor.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek i jak ładnie lśni.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj uwielbiam kremowe wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia