czwartek, 2 maja 2013

Neonowy fiolet - makijaż wykonany cieniami z paletki Technic

Cześć :)



Wzięłam w obroty paletkę Technic Electric Beauty Ultra Violet i wykonałam nią szybki makijaż. Jest tam tyle kolorów, że nie mogłam się zdecydować, więc na powiece jest troszkę namieszane. Muszę przyznać, że akurat ta paleta przypadła mi do gustu - jest wiele odcieni fioletów, jeżeli ktoś lubi ten kolor, to będzie zachwycony. Kolory są miękkie, świetnie napigmentowane, bezproblemowo się  je aplikuje i blenduje. Za kwotę 10 zł można być w posiadaniu naprawdę fajnych i trwałych kolorów. Szkoda, że w paletce nie ma czerni, brązu i czystego beżu, wtedy byłaby ona samowystarczalna. Lubię przełamywać kolory innymi, aby nie było zbyt mdło. Tak jak w tym przypadku. Dlatego po czerń, brąz i beż sięgnęłam do paletki Sleek Showstoppers.




Użyte kosmetyki:
- podkład Revlon Colorstay #150 Buff
- Korektor Maybelline Pure.Cover Mineral Concealer #02 Natural
- Puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent 
- Brozner Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
- Róż Astor SkinMatch Blush 002 Peachy Coral
- Baza pod cienie Inglot Eye Makeup Base
- Technic Electric Eyes Pallete 'Ultraviolet': odcienie fioletów
- Sleek Showstoppers: czerń, brąz oraz beż
- Cień do brwi Inglot Brow Powder #567
- czarna kredka Avon Colortrend
- Tusz do rzęs Max Factor Mascara Masterpiece Max #black
- Błyszczyk Rouge Bunny Rouge Lipgloss #078








Bardzo dobrze czułam się w tym dość mocnym makijażu. Fiolety lubię, bo świetnie podkreślają zieleń moich tęczówek. A Wy chętnie wyszłybyście w takim makijażu z domu? :)

 Pozdrawiam :)



35 komentarzy:

  1. cudowny makijaż, jeju, moje ulubione kolory <3 całość na prawdę bardzo dopracowana, a takich rzęs to tylko pozazdrościć ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) bardzo się cieszę, że makijaż przypadł do gustu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ale należy z nimi uważać, bo w łatwy sposób można osiągnąć efekt podbitych oczu :)

      Usuń
  3. W tym poszłabym wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fiolety ;) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeeeeee nuda :P
    jak zwykle pięknie :)))
    uwielbiam fiolety, choć rzadko ostatnio mam je na powiekach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) to masz misję na jutro - fiolety :D

      Usuń
  6. piekny makijaż:)masz śliczne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDO! Takie makijaże są najlepsze... niby proste, ale zawsze lubię podziwiać jak pięknie roztarte i jeden kolor przechodzi w drugi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, ten makijaż jest bardzo prosty w wykonaniu :) a daje czadu ;))))

      Usuń
  8. uwielbiam Twoje makijaże w takim stylu *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż , jak zwykle z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fiolety.
    Pieknie wygladasz w tym makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiolety uwielbiam! Tego typu makijaże również, więc bez problemu wyszłabym tak z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny. Wyglądasz w nim zjawiskowo. A ja też bardzo lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tą paletke bardzo ja lubie :) Slicznie Ci w tym makijazu :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypomniałaś mi o tej paletce! Muszę ją w końcu kupić. Mam wersję kolorową, i lubię, choć czasem przeszkadza mi zbyt mocna perła.

    Przepiękny makijaż, nie mogę przestać na niego patrzeć! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ;) Mam tą paletkę to może uda mi się zmalować choć trochę podobny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny i jak najbardziej na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny,zmysłowy ,seksowny,nie wiem jak go jeszcze trafniej opisać!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż, świetnie do Ciebie pasuje :)
    Wyjść z domu można, tylko pytanie dokąd ;) Do pracy - jak dla mnie za mocny, poza pracą jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne oczy.Bardzo pasuje ci ten kolor.Jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej organizowanej na moim blogu.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podoba taki makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale śliczny, bardzo mi się podoba!..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia