czwartek, 13 czerwca 2013

Błyszczące złoto i turkusowa kreska - makijaż krok po kroku

Cześć
A to psikus, jutro piątek. Nawet nie wiem, jak ten czas tak śmignął, bo ja się zatrzymałam gdzieś przy poniedziałku. Na nic praktycznie czasu nie mam, dużo pracy, jeszcze mnie ogromna papierologia czeka, ale dam radę. :)
W przerwie między robieniem wszystkiego na raz, wygospodarowałam chwilę czasu, aby przygotować makijaż :) Tym razem sięgnęłam po złoto - zielone cienie, a wszystko podkreśliłam turkusową kreską. Świetnie ona prezentuje się na oku i chyba zacznę ją nosić "solo", na zmianę z błękitem. Idealne kreski na nadchodzące lato ;)



Makijaż ukazał się na portalu http://www.glam-express.com, ale że jest on w języku angielskim, to "tłumaczenie" przedstawiam tutaj. Więcej zdjęć znajdziecie TUTAJ


TUTORIAL:
1. Na całą powiekę, zaczynając od wewnętrznego kącika, nakładam biały, złoty oraz jasno zielony cień.
2. Za pomocą pędzla do blendowania, rozcieram granice między kolorami. 
3. W zewnętrzne załamanie powieki nakładam ciemną zieleń i ją rozcieram ku górze.
4. Podkreślam dolną powiekę - w zewnętrzny kącik nakładam ciemną zieleń a w wewnętrzny złoto. Dodatkowo górną granicę cieni rozcieram białym cieniem.
5. Na linię wody nakładam beżową kredkę. Natomiast wzdłuż górnej linii rzęs rysuję turkusową kreskę.
6. Na zakończenie podkreślam brwi oraz tuszuję rzęsy.



LISTA PRODUKTÓW:
  • Podkład Revlon Colorstay #150 Buff
  • Korektor Maybelline Pure.Cover Mineral Concealer #02 Natural
  • Puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • Bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • Róż Bobbi Brown Shimmer Brick #Rose
  • Baza pod cienie Inglot Eye Makeup Base
  • Sleek Pallete Oh Showstoppers: beż, biel, jasna zieleń
  • Technic Electric Eyes Pallete Metalix: złoty
  • Catrice Eyeshadow #600 Blackwood Forest (ciemna zieleń)
  • Zoeva Liner # Mediterraneo
  • kredka Paese beżowa #21
  • Cienie do brwi Inglot Brow Powder #567
  • Mascara Max Factor Mascara Masterpiece Max #black
  • Błyszczyk Rouge Bunny Rouge Lipgloss #078
 





Co sądzicie o takim połączeniu kolorów? :)

Pozdrawiam :)



18 komentarzy:

  1. piękna kreska - bardzo urozmaica makijaż :) do twarzy Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie:) i kreseczka piękna:) bardzo Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. abrdzo ładny makijaż :D jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :-) bardzo dobrze wygląda na Twoich oczach :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kreska dodaje takiego letniego charakteru makijażowi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny! Rzadko robie makijaze oczu, zwykle tylko tusz do rzes i gotowe, ale ten wyprobuje na pewno!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. rano jak bosko!!!!!! No przecudnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreska w chłodnej tonacji bardzo ciekawie skontrastowała się z pozostałymi, dość ciepłymi odcieniami. Podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie. Moje kolory, więc może wypróbuję taki makijaż. Świetnie Ci w nim.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sol/Monique

    PS. W wolnym czasie zapraszam do mnie na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne! zawsze się trzymałam z daleka od takich odcieni zieleni, ale powoli się przekonuję, a z ta turkusową kreską - no miodzio po prostu! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i ta kreska, kto by pomyślał...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaż, żałuje, że nie mam do tego aż takich zdolności... pięknie pomalowane oczy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjawiskowy ,precyzyjnie wykonany -cudnie patrzac na taka prace ;) masz wielki talent

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe połączenie na pewno je wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. połączenie kolorów świetne, tym bardziej, że bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia