piątek, 21 czerwca 2013

Wyniki rozdania!!!

Hej :)

Mam dzisiaj chwilkę czasu, więc ogarnęłam zgłoszenia ostatniego rozdania. Do wygrania było masełko do ust firmy Korres.

Na początek, zanim ogłoszę wyniki - kilka słów. Wiele zgłoszeń musiałam niestety odrzucić - nie wszyscy doczytali regulamin - oprócz zgłoszenia przez formularz, należało napisać komentarz pod danym postem. :( Zasady dotyczą wszystkich i każdy punkt zadania konkursowego musiał być wykonany. Drugą rzeczą, która mi się nasunęła po wnikliwym sprawdzaniu zgłoszeń, to to, że po prostu dane w formularzu a np. nick osoby, która napisała posta, były inne. Nie jestem detektywem, aby doszukiwać się danej osoby - dla mnie to po prostu inne dane, niespójne, które nieumożliwiają mi możliwość sprawdzenia poprawności zgłoszenia.

To tyle tytułem wstępu :)

Niektóre Wasze propozycje makijaży były świetne, postaram się je odwzorować.  Jednak maszyna losująca uśmiechnęła się dla:

Farizah

jej propozycja makijażu jest dość interesująca:



Gratuluję i czekam na maila od Ciebie przez 2 dni :)




Pozdrawiam :)


7 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia