piątek, 28 czerwca 2013

Wyzwanie dla Lasera Redukcja zmarszczek - L'oreal Revitalift Laser x3

Cześć



Kilka dni temu wpadła do mnie paczucha z nowościami L'oreal. Znalazły się w niej dwa produkty linii przeciwzmarszczkowej, dziesiątki próbek i ulotek.
Revitalish Laser x3 jest wyzwaniem dla lasera w walce ze zmarszczkami. Wyniki są ciekawe - bo u 95% kobiet zauważono redukcję zmarszczek, zagęszczenie skóry oraz wymodelowanie konturu twarzy.



Ale przejdźmy do konkretów. Zawartość paczki prezentuje się następująco:



- KREM REVITALIFT LASER X3 GŁĘBOKA REGENERACJA ANTI-AGE NA DZIEŃ
- SERUM ANTI-AGE REVITALIFT LASER X3 REGENERACJA I SZYBKA WCHŁANIALNOŚĆ
- kilkadziesiąt próbek kremów
- ulotki


KREM REVITALIFT LASER X3 GŁĘBOKA REGENERACJA ANTI-AGE NA DZIEŃ


3 działania:

  • 1. WYPEŁNIA SKÓRĘ REDUKUJĄC ZMARSZCZKI
  • 2. ZAGĘSZCZA SKÓRĘ
  • 3. MODELUJE OWAL TWARZY

JEDWABISTA KONSYSTENCJA I WYJĄTKOWO PRZYJEMNY ZAPACH

Wysokoskoncentrowana formuła natychmiast się wchłania i nadaje skórze aksamitne wykończenie

SKŁADNIKI AKTYWNE:

  • +Pro-Xylan ™ 3%
  • +Fragmentaryzowany kwas hialuronowy
  • +LHA – kwas lipohydroksylowy
 Cena: 45 zł**


 SERUM ANTI-AGE REVITALIFT LASER X3 REGENERACJA I SZYBKA WCHŁANIALNOŚĆ



3 działania:
  • 1. WYPEŁNIA SKÓRĘ REDUKUJĄC ZMARSZCZKI
  • 2. ZAGĘSZCZA SKÓRĘ
  • 3. WIDOCZNIE ZWĘŻA PORY

WTAPIA SIĘ SZYBKO I DELIKATNIE

Rozświetla i udoskonala twarz pozostawiając skórę aksamitną w dotyku.

SKŁADNIKI AKTYWNE:

  • +Pro-Xylan ™ 3%
  • +Fragmentaryzowany kwas hialuronowy
  • +LHA – kwas lipohydroksylowy
  • +Ceramid-Pro*
Cena: 45 zł**


W opisie produktów pojawiają się aktywne składniki, które odpowiadają za działanie całej linii:

 Pro-Xylan™, inaczej zwana cząsteczką młodości, to wysokoskoncentrowany składnik aktywny, który pobudza ponowne zagęszczenie włókien kolagenowych. Nowopowstała sieć stanowi źródło ponownego zagęszczenia skóry redukując zmarszczki i modelując kontur twarzy.

Fragmentaryzowany kwas hialuronowy szybko wnika w warstwy skóry, by dokładnie redukować zmarszczki.

LHA – kwas lipohydroksylowy  ułatwia regenerację naskórka.

Ceramid-Pro, lipid , składnik cementu międzykomórkowego,  zwęża pory i wygładza skórę.


Na stronie L'oreal KLIK są zademonstrowane grafiki, jak stosować produkty z linii Revitalift Laser x3, aby uzyskać jak najlepsze efekty:


 

Seria jest przeznaczona dla kobiet od 35 roku życia, według producenta, mogą ją stosować osoby o wrażliwej skórze. Ja jeszcze jestem "under 30" ;) zatem kosmetyki przekazałam starszej siostrze. Za jakiś czas pojawi się jej recenzja u mnie na blogu.

Słyszałyście wcześniej o tych produktach L'oreal? Miałyście Wy, bądź ktoś z Waszego otoczenia, z nimi do czynienia? Zapraszam do komentowania :)


Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. ciekawe jak się faktycznie sprawdzi na buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam! :)

    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/06/rozdanie-kosmetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam do czynienia z kremami L'oreala niestety nie z tej serii bo dla mnie to jeszcze za dużo,ale jakieś fenomenalne to one nie były

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam gdzieś reklame tej serii, ale chyba nikt z mojego otoczenia jeszcze ich nie sprawdzał, więc ciekawa jestem czy faktycznie się sprawdzi i bedą po nim jakies efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama miała Krem L'oreal Paris Nutri Gold ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak szczerze to nie specjalnie ufam takim produktom. Nie wdaje mi się by istotnie dawały wymierne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, ale super sprawa, robi wrażenie :) czekam na recenzję zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam, ale słyszałam wiele dobrego o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia