sobota, 8 czerwca 2013

Sigma Beauty :)

Cześć

O firmie Sigma Beauty już dawno słyszałam. Na widok ich pędzelków aż się śliniłam - pięknie wyglądały, dodatkowo w necie znajdywałam tylko dobre opinie. Ale cenowo już niezbyt fajnie, poza tym, nie robiłam zakupów na stronach zagranicznych (takie moje dziwne postanowienie, chroniące mnie przed pójściem z torbami ;) ) więc nie miałam możliwości sprawdzić tych wszystkich ochów i achów.
Jakże było moje zaskoczenie, gdy otrzymałam od firmy maila z zaproszeniem do programu partnerskiego. Odpowiedziałam, że chętnie, wykonałam wszystkie czynności co tam trzeba było zrobić. I dopiero później Vincy - osoba z którą rozmawiałam - napisała, że prześle mi podarunek. :D :D :D - taki miałam uśmiech na twarzy ;) Z niecierpliwością czekałam na paczuszkę "zza kałuży", przeglądałam inne blogi i widziałam, że dziewczyny dostawały różne przesyłki - pędzle, cienie itp.  Aż w końcu i do mnie dotarła.




W paczuszce znajdowało się kartonowe pudełko ze skarbami, broszurki o produktach, wizytówka i odręcznie napisana kartka z powitaniem. Wiem, wiem - każda z nas to dostała, więc to nic nadzwyczajnego. Ale miło, że firma dba o takie szczegóły i kieruje słowa do każdej z nas.


Ale co znalazło się w kartonowym pudełeczku?


 Pędzel F80 typu Flat Kabuki - takie pędzelki lubię, świetnie sprawdzają się do nakładania podkładów płynnych, mineralnych czy pudrów. Będę mogła go porównać z Hakuro oraz EDM. Na pewno więcej zdjęć oraz moje odczucia zamieszczę później.


Eye Shadow Base # Spy bazowy cień w kremie o ciekawym kolorze - jest to taki duo chrom zielono- miedziany. Muszę przyznać, że opakowanie  jest boskie! :) Recenzja o nim pojawi się, kiedy go dobrze przetesuję.

 



Jestem bardzo zadowolona z prezentu. A Wy znacie firmę i jej produkty? 

Pozdrawiam :)




30 komentarzy:

  1. Ja w swojej kolekcji pędzli mam 3 z Sigmy: F82, F84 i F88 - udało mi się kupić ciut taniej na allegro. Ja jestem nimi zachwycona. Najdłużej mam F82 - używam go do podkładu ColorStay i wg mnie jest super. Mimo, że jest bardzo zbity to umycie go nie sprawia większych kłopotów. Używam go codziennie od października i wygląda jak nówka - nie wypadł z niego ani 1 włosek i caly czas zachowuje swój kształt. Nie ukrywam, że chciałabym ich mieć więcej ale cena powala :(. ps. Zazdroszczę prezentu - ja marzę właśnie o tym pędzlu, który otrzymałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z colorstay mam problem, bo nie mogę jednego pędzla domyć. ma dość zbite włosie i myję, myję, ostatnio cały dzień się moczył i w środku włosia nadal jest podkład... :/. Więc mam nadzieję, ze F80 będzie idealny pod tym względem. :)

      Usuń
  2. Osobiście nie znam, ale same pozytywne opinie czytam :) miłego miziania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także same pozytywy czytałam i mam nadzieję, że u mnie też tak będzie :)

      Usuń
  3. ten pędzel na zdjęciu prezentuje się wspaniale a co dopiero w rzeczywistości :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pędzel i uwielbiam, Hakuro H51 przy nim to zwykła szczota :P
    A tej bazy jeszcze nie miałąm więc z chęcią poczekam na recenzję.

    P.S. Szkoda, że nie można wybrać pędzla do testów, ja właśnie zakupiłam F86. A skusiłabym się jeszcze na kilka następnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :D czyli mam się spodziewać że mój Hakuro pójdzie w odstawkę? nie będę się sprzeciwiać :D

      Usuń
  5. Wygląda świetnie, aż chce się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej firmy :) ale nie żałowali Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! gratulacje! Nie dziwie się, że do Ciebie napisali. Zrobili dobrą inwestycję ;) U Ciebie się na pewno nie zmarnują te produkty. A opinii jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo dziękuję za takie słowa :))) Cieszę się, że we mnie wierzysz :)))

      Usuń
    2. To nie wiara :) Jako doświadczalnik, na podstawie wielu obserwacji wyciągam wnioski i prezentuję naukowo popartą tezę ;)

      Usuń
  8. Będziesz zachwycona pędzlem, gwarantuję! :)
    A cienia zazdroszczę, nasłuchałam się i naoglądałam na zagranicznych filmikach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja szczerze nie oglądam zagranicznych filmików, nawet polskich nie oglądam, bo nie mam czasu .. dobrze, że produkty się sprawdzają, większe jest prawdopodobieństwo, że u mnie też będzie okej :)

      Usuń
  9. Ten pędzel wygląda FENOMENALNIE! Ogromnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tego flat topa i nakładam nim ostatnio podkład codziennie ;) uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam 2pedzelki z Sigmy i sa super:)
    Piekny prezent,najbardziej jestem ciekawa tego pedzla

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ta kartka z powitaniem jest bardzo miła;)) Miłego użytkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pędzel też by mi się taki przydał do kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej firmie do tej pory,ale muszę to zmienić bo ostatnio wysyp ich pędzli na blogach :)

    przy okazji zapraszam na rozdanie
    http://nanocnymstoliku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tą firme! Baaaardzo bym chciała sprobować ich pędzli ale mam tak samo jak ty jakos nie mogę sie przełamać i ich kupic.. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa Twojej opinii!Czekam na recenzję!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia