czwartek, 27 czerwca 2013

Story by Ferrou na Bloglovin'

Hej :)

I stało się ;) Założyłam konto na Bloglovin'. Miałam tego nie robić, bo nie straszne są mi jakieś czytniki, listy itp ;) obserwowanie zostaje, więc wydawałoby się, że to mi wystarcza. ALE od paru dni blogroll mi się nie odświeża, a jak to robi to z wielogodzinnym opóźnieniem. Wtedy zawsze przechodziłam na listę blogów dostępną w ustawieniach. Niestety dzisiaj mi wyskoczyła informacja, że nie obserwuję żadnych blogów co mnie po prostu zdenerwowało. Wybrałam platformę popularną, aby mieć Wasze wszystkie blogi, gdzie zaglądam, w jednym miejscu i żeby miło się przeglądało listą. I jest super, bo wszystko jest przejrzyste :)

Podsumowując, znajdziecie mnie TUTAJ.


Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia