niedziela, 16 czerwca 2013

Przypominajka i takie tam :)

cześć :)

Zaraz kładę się spać, ale zanim to nastąpi, zajrzałam do Was :)

Chciałabym Wam przypomnieć o rozdaniu, które kończy się 18 czerwca. Jeżeli nie wzięłyście w nim udziału, to macie jeszcze możliwość :P


Dzisiaj byłam na urodzinach chrześniaka. Impreza była tematyczna: Myszka Miki ::) Postanowiłam coś tam pokombinować z makijażem,  wybrałam fiolety plus grube kreski. Niestety, zdjęcia robiłam na szybko i kolory w ogóle nie chciały wyjść - nie widać na dolnej powiece przepięknego fioletu... :( Na pewno ten makijaż odwzoruję, postaram się przygotować makijaż krok po kroku,  bo jest dość łatwy i prezentuje się świetnie :)



Chodzi mi jeszcze po głowie makijaż w zieleniach :D wiem wiem... dużo ostatnio u mnie tych zieleni, ale naprawdę polubiłam ten kolor :)

Przygotowuję dla was post z nowościami :) i przydałoby si jakąś recenzję napisać ;) Mam nadzieję, że czas mi na to pozwoli (końcówka czerwca jest dla mnie dość ciężka) :)


Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Myszka Miki jak się patrzy;)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaką masz cudną opaske :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) opaska kosztowała aż 1,23 zł :))) szkoda, że już innych kolorów nie było.

      Usuń
  3. za mną chodzi właśnie makijaż zielony, kupiłam sobie cienie MUA paskowe i tam jest taka śliczna zieleń ehhh

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia