środa, 5 czerwca 2013

'Lollipop' - kolorowy makijaż krok po kroku

Cześć. 

Mam dla Was kolejny makijaż krok po kroku przygotowany dla portalu http://www.glam-express.com/  
 Tutorial w języku angielskim znajdziecie TUTAJ (Turorial you can find HERE)

Makijaż wykonywałam w dzień dziecka, więc zdominowały go cukierkowe kolory, skojarzył mi się ze słodkimi lizakami. 




Użyte kosmetyki:

  • podkład Calvin Klein  Infinite Matte #213 Porcelain
  • korektor Maybelline Pure.Cover Mineral Concealer #02 Natural
  • puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • róż Paese Blush #44
  • biała kredka Zoeva Forever Eye Crayon – Cotton
  • cień Maybelline Eyeshadow #01 Snow White
  • Sleek Pallete ACID: pink, yellow, green.
  • cień Inglot Eyeshadow #Matte 386
  • cień Rimmel Eyeshadow #021 Alluring
  • cień L’oreal Color Infaillible #039 Magnetic Coral
  • cień Mariza Eyeshadow #2 Beige
  • cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • kępki Ardell Individual Lashes Knot – Free Flares
  • tusz do rzęs Max Factor Mascara Masterpiece Max #black
  • pomadka Lipstick from Douglas Palette

 Makijaż krok po kroku:
1. Na całą powiekę nakładam najpierw białą kredką, którą rozcieram, a następnie biały cień. Jest to baza pod kolorowe cienie do powiek.
2. Wzdłuż górnej linii rzęs za pomocą fioletowego cienia maluję grubą kreskę. 
3. W załamaniu powieki zewnętrznego kącika nakładam różowy cień.
4. Na zewnętrzną część ruchomej powieki nakładam żółty cień.
5. Za pomocą jasnej pomarańczy łączę ze sobą kolor różowy i żółty.
6. Resztę wolnej powieki oraz załamanie przy wewnętrznym kąciku oka podkreślam niebieskim cieniem.
7. Górną granicę cieni rozcieram za pomocą beżowe cienia.
8. Podkreślam dolną powiekę: w zewnętrznym kąciku nakładam odrobinę fioletu, natomiast na resztę zielony neonowy cień.
9. Podkreślam brwi. Przyklejam kępki rzęs tylko w zewnętrznych kącikach. Tuszuję rzęsy.









Więcej zdjęć tego makijażu znajdziecie TUTAJ :)

 Pozdrawiam :)

 


28 komentarzy:

  1. Wow, powalający miks kolorów . I jak pięknie przechodzą jeden w drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy makijaż :) A Tobie w nim bardzo do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak pieknie wyglądasz, po portu znakomicie :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuuuuudowny:) piękny:)zainspirowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tęczowe oczko! :D to lubię :) ale nie umiem czegoś takiego zrobić... nawet jakbym się starała to mi nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny!!! miks kolorów
    takie makijaże właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo radosny i dziewczęcy. Ślicznie wyglądasz w takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz w takim makijażu świeżo i promiennie
    super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile słodyczy :D Świetnie Ci w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie kolorów a do tego jeszcze kolorowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż ;))

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Twoje makijaże i zdjęcia, jakie im robisz!

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy. podoba mi się zieleń na dole ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny maakijaz i doslownie na codzien bym taki robila :) uwielbiam kolory, choc niebieski musialabym zastapic czyms innym bo mi nie pasuje ten odcien..
    Chcialoby sie zjesc te zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no makijaż jest cudowny, przepiękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ;D Mnie pewnie by wyszła jedna wielka kolorowa plama ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny makijaż:) Pięknie połączone kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile kolorow! Mega to wyglada Ferr:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozpływam się!! Cudo jak dla mnie, to jeden z najpiękniejszych jakie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ferr,wyglądasz tutaj tak radośnie,śliczny i dziewczęcy makijaż,zawsze się tak uśmiechaj Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia