sobota, 23 maja 2015

Essie Spring Collection 2015: #Perennial Chic

Dzisiaj się lenię, choć 'sterta roboty' czeka. Aby przemóc się i nie stwierdzić wieczorem, że 'znowu nic nie zrobiłam', postanowiłam, że zajrzę na bloga ;) Dzisiaj będzie raczej mało czytania. Pokażę Wam trzeci lakier z kolekcji Essie Spring Collection 2015, a mianowicie piękny Perennial Chic.


Jeżeli widziałyście moje poprzednie posty o Essie, to powinniście kojarzyć, że skarżyłam się na bąbelkowanie. Bardzo mnie to denerwowało, bo bąbelki potrafiły psuć mi całe mani. Byłam nawet skłonna pozbyć się moich essików, aby już więcej nie podnosić sobie ciśnienia ;) Jednak pomału, pomału jakoś udaje mi dobrze z nimi pracować.  Staram się nakładać lakier cienkimi warstwami, wykonywać jak najmniej ruchów, czekam aż pierwsza warstwa dobrze wyschnie, wypolerowałam sobie nawet płytki paznokcia i zmieniał zmywacz do paznokci... Ale warto się męczyć, chociażby dla tego koloru. 


Dzisiejszy Perennial Chic to piękna jasna brzoskwinka, po którą sięgam bardzo często. Kolor jest bardzo uniwersalny, pasuje do wszystkiego. Kolor ma wysoki połysk, trwałość do kilku dni. Pozostała mi już połowa buteleczki, więc jest duża szansa, że go zdenkuję, co u mnie z lakierami raczej się to nie zdarza.


Na blogu możecie znaleźć posty o lakierach Essie z najnowszej kolekcji:

Essie Spring Collection 2015 w zdjęciach

Essie Spring Collection 2015: #Petal Pushers

Essie Spring Collection 2015: #Flowerista 

 

 A jak Wam się podoba ten kolor?


Pozdrawiam :)



10 komentarzy:

  1. Mam kilka essiaków i żaden mi nie sprawia problemów. Ten kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny - uwielbiam takie kolorki :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory :) ten jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki fajny kolorek! Lubie jasne odcienie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień, aczkolwiek nie widziałabym go na swoich paznokciach. Z niektórymi lakierami trzeba trochę popracować, by uzyskać dobry efekt. Ja dam jeszcze ostatnią szansę emalii Melkior Professional, bo jej odcień w pełni mi odpowiada, jest rzadko spotykany. Jedyny problem to smugi... Nie wiem, co zrobić, aby się ich pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nudziak idealny :)

    http://carminlove.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny klasyczny kolor 😚

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny klasyczny kolor 😚

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia