czwartek, 21 maja 2015

Nowości w kosmetyczce: Drogeria Natura, Rossmann, BeautyBlender

Bardzo lubię odkrywać nowe perełki kosmetyczne. Cieszę się wtedy jak dziecko  :D A ostatnio wpadło parę nowości do mojej kosmetyczki, które postanowiłam Wam pokazać. Część z tych rzeczy znam i lubię, a część dopiero poznaję. Jesteście ciekawe?

Na początek nowości z Drogerii Natura. Jak wiecie, firma często rozpieszcza swoje klientki. W tym miesiącu szafa My Secret wzbogaciła się o pomadki oraz piękny rozświetlacz. 



Kiss My Lips Big Color Stick
Błyszczyk i pomadka w kredce. Zapewnia trwały i intensywny kolor oraz subtelny połysk. Masło Shea i ekstrakt z oliwy z oliwek gwarantują intensywnie nawilżenie ust. Nie wymaga temperowania. Cena 9,99zł
Pomadko-błyszczyki są dostępne w sześciu kolorach. Pięć z nich raczej to standardowe kolory. Zaskoczył mnie fiolet, który rzadko można znaleźć w ofertach innych firm. Kto będzie na tyle odważny, aby taki kolor nosić na ustach? :)
 



Dress Up Your Lips Lipstick
 Kremowa pomadka nadająca ustom intensywny i długotrwały kolor oraz satynowe wykończenie. Cena 9,99zł
 Linia tych pomadek została urozmaicona o trzy nowe kolory: pomarańcz, koral oraz ponownie fiolet. Jest on bardziej intensywny, ciemniejszy. Piękny. Jednak nadal jest to kolor dla odważnych :D




Face Illuminator Powder Princess Dream
Rozświetlacz w kolorze ciepłego beżu, odpowiedni dla każdego typu kolorystycznego. Wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie. Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu. Gwarantuje mocny połysk i efekt „tafli”. Cena 14,99zł
 Bardzo chciałam zobaczyć jaki efekt można uzyskać na policzkach. Wygląda pięknie.




Przez ostatnie tygodnie w Rossmannie były ciekawe promocje. Jednak ja nie szalałam z zakupami.  Trafiłam tam w ostatni 'lakierowy' dzień, kiedy już szafy były wyczyszczone. W związku z tym niewiele kosmetyków wrzuciłam do koszyka. Ale na pewno teraz pójdę, aby uzupełnić swoją pielęgnację. Ciekawe, czy coś jeszcze będzie :)


Miss sporty, Nail Expert, Cuticle Oil (Odżywka zmiękczająca skórki)
 Odżywka zmiękczająca skórki. Głębokie nawilżenie i wygładzenie. Ułatwia usunięcie skórek nadając pożądany kształt paznokciom. Cena: 7,99zł
Potrzebowałam jakiegoś preparatu do skórek. Ostatnio czytałam pozytywną recenzję tej odżywki, więc chciałam ją mieć. W szafie została ostatnia, więc nie zastanawiałam się nad nią zbyt długo. Jak na razie jest okej, choć chyba oczekiwałam jakiegoś większego wow. Ale zobaczymy jak będzie się dalej spisywać. 




Suchy Szampon Batiste
Suchy szampon, który błyskawicznie zapewnia jedwabiście miękkie, pachnące włosy bez użycia wody. Do wszystkich typów włosów.  Cena: 14,99zł

Suchy Szampon Isana
 Suchy szampon do włosów Isana to idealne rozwiązanie pozwalające na umycie włosów w tzw. międzyczasie bez użycia wody. Włosy zostaną odświeżone w przeciągu kilku sekund i staną się ponownie puszyste. Fryzura nie ulegnie zmianie, a włosy będą wyglądały na zadbane. Cena: 6,99 zł
Ja i mój mąż już jesteśmy uzależnieni od suchych szamponów. Świetnie się spisują, gdy włosy muszą wyglądać świeżo, a brakuje czasu na ich umycie. Sięgnęłam najpierw po Batiste, bo znam i lubię. Natomiast Pani poleciła mi też wypróbować Isanę, która ponoć świetnie działa. A cena kusząca, bo prawie 3 razy tańsza od Batiste. Wzięłam oba. 




Syoss Vibrant Colors for Dark Hair
Odkryj odcienie Syoss Vibrant Color – profesjonalnej jakości trwałą koloryzację, przeznaczoną do stosowania w domu, stworzoną przy udziale i testowaną przez fryzjerów oraz stylistów. Wibrujące kolorem odcienie nawet na ciemnych włosach. Innowacyjna formuła rozjaśnia włosy do 2 tonów, a wysoce skoncentrowana profesjonalna mieszanka modnych pigmentów wnika do włókna włosa. Olśniewający i intensywny modny kolor wibrujący blaskiem. Cena w promocji: 14,99zł
Od czasów liceum mam czarne włosy i przyznam się, że już ich mam dość. Ale zapewne wiecie, że zejście z tego koloru jest dość problematyczne. Odrost mam już "wkurzający" więc stanęłam przed farbami i zaczęłam się zastanawiać, co zrobić ze swoimi włosami. I zobaczyłam tę farbę Syoss. Wg producenta rozjaśni i zafarbuje moje włosy. Niestety nie było zbyt wielu kolorów do wyboru, więc wzięłam bursztynowy brąz. Co z tego wszystkiego wyjdzie, nie mam pojęcia. A na necie nie ma w zbyt wielu o niej opinii. 




BeautyBlender Royal
Innowacyjna gąbka do aplikacji makijażu doceniona i stosowana przez szerokie grono topowych wizażystów w USA, Polsce, Francji oraz wielu innych krajach Europy i świata. Cena w promocji: 69,00zł
Kilka miesięcy temu moje poprzednie jajeczko BB musiałam wyrzucić. Świetnie mi się nim nakładało podkład, jednak postanowiłam wrócić do pędzli. Jednak przez ten cały czas mi go brakowało. Gdy zobaczyłam, że na oficjalnej polskiej stronie jest przeceniony oraz przesyła jest darmowa, nie zastanawiałam się zbyt długo. Ostatnio miałam różowe, teraz wybrałam fioletowe. I jestem w siódmym niebie :D


Jestem bardzo zadowolona z większości kosmetyków. Ale to na pewno nie wszystko, co przybędzie u mnie w maju :D A miałam się ograniczać ;)

A co pojawiło się u Was nowego? Czekam na Wasze komentarze :)

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolorki tych kredek:) bb uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy od My Secret a szampon isana miałam i jak za taką cenę całkiem ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy od My Secret a szampon isana miałam i jak za taką cenę całkiem ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, ja lubię fiolet na ustach! Ale fioletową pomadkę już mam, więc te na razie odpuszczę, bo w końcu to nie kolor do noszenia dzień w dzień i w milionie odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam ten suchy szampon z Isany i bardzo je lubialam! no i zaciekawily mnie te kredki od My Secret, chyba nawet moglabym sie skusic na ta fioleta, bo ciekawie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory tych kredek są bajeczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze bardzo sie ograniczasz, zupełnie jak ja ;) Świetne kosmetyki, podobają mi te pomadko-błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne są te szminki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadki w kredce to mi się podobają 12 i 13:)

    OdpowiedzUsuń
  10. batiste duzo lepszy niz isana, ale niestety drozszy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. odcień Blubbery taki piękny ♥ kocham się ostatnio w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie Batiste wygrywa zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten rozświetlacz z My Secret :-) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten rozświetlacz wygląda bosko :) A kredka w kolorze brzoskwinki bardzo mi się podoba, chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziś jest -40% w Naturze na Kobo i My Secret na hasło przy kasie "Rabat z naturą", skorzystałam i kupiłam ten rozświetlacz oraz brzoskwiniową kredkę :) Oprócz tego jeszcze jeden cień MS :)

      Usuń
  15. Zazdroszczę BB :) ja się jakoś nie mogę przełamać, żeby wydać na niego tyle kasy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia