poniedziałek, 4 maja 2015

Świeży, wiosenny makijaż

Mając odrobinę więcej czasu niż zazwyczaj, wykonałam wiosenny, świeży makijaż. Główne kolory to zielony oraz połyskujący, delikatny żółto-złoty. Chwilę tymi pędzelkami machałam, aby wszystko ładnie rozetrzeć, ale myślę, że było warto, ponieważ całość mi się podoba.



Cienie, które użyłam w tym makijażu, pochodzą z mojej już starej palety cieni Paese Światło Toskanii. Nie wiem, czy jeszcze są dostępne w sprzedaży, ale jeżeli tak, to warto mieć kilka kolorów.  Aby cały look był świeży, to policzki musnęłam różem Kobo Professional 201 Apricot. Jest on bardzo uniwersalny, a do mojej karnacji pasuje idealnie. Użyłam także pomadki Kiko MakeUp Milano Velvet Mat - Satin Lipstick o numerze 602 Natural Rose. Na moich ustach bardzo fajnie wygląda, przez ostatnie dni tylko po nią sięgam. Reszta użytych kosmetyków jest Wam bardzo dobrze znana, ponieważ często po nie sięgam w makijażu.

Użyte kosmetyki:
- podkład Makeup Atelier Paris 2NB
- Kryolan Dermacolor Camouflage Reinbow Set #2
- puder w kompakcie Korres Compact Powder Brightering Flawless Finish #WRP
- brozner Kobo Professional Matt Bronzing & Contouring Powder 311 Nubian Desert  
- róż Kobo Professional 201 Apricot
- cienie Paese 'Światło Toskanii' 
- Kobo Professional Ideal Volume Mascara
- Inglot Brow Powder 567 
- Kiko MakeUp Milano Velvet Mat - Satin Lipstick  602 Natural Rose 


Kto ma ochotę na odrobinę kolorów? :)

Pozdrawiam :)



4 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia