środa, 27 maja 2015

Miłość od pierwszego wejrzenia - Makeupgeek Eyeshadow

Nie narzekam na brak cieni do powiek, jednak na widok  MakeupGeek moje serducho zaczęło szybciej bić. Zakochałam się! :) Piękne kolory, świetna pigmentacja i trwałość - takie są te cienie :) Zrobiłam kilkadziesiąt zdjęć, jednak wybrałam kilkanaście, które dobrze pokazują moje nowe zabawki. Co więcej, robiąc ich swatche nie użyłam żadnej bazy, cienie nakładałam na suchą skórę przejeżdżając tylko raz palcem. Jestem pod ogromnym wrażeniem.



Na początek pokażę Wam paletkę  Vegas Light Collection Eyeshadow Palette, w której jest sześć cieni w odcieniach piasku, złota czy brązu.  Dwa z nich są matowe jak pustynny piasek, jeden matowy z błyszczącymi drobinkami oraz trzy metaliczne, jak światła w mieście grzechu. Odcienie są ciepłe, a takie kolory lubię. 



Pigmenty MakeupGeek pięknie połyskują. Nie przepadam za sypką formułą, raczej rzadko ich używam. Jednak pięknie wyglądają, będą świetnie wykańczać makijaż.


Foiled Eyeshadow, czyli cienie foliowe to nowość MakeupGeek. Tworzą one na powiece połyskującą taflę. Są świetnie zmielone, konsystencję mają mokrą, dzięki temu bardzo dobrze przyczepiają się skóry. A kolory wyglądają pięknie. Który Wam się najbardziej podoba?


Świat pokochał prasowane cienie. Nie dziwi mnie to, bo sama oczu od nich oderwać nie mogę. Do wyboru jest wiele kolorów o różnym wykończeniu: matowym, brokatowym, metalicznym, satynowym. Praca z nimi to bajka.


Pojedyncze cienie już przeniosłam do paletki. Będę Was teraz bombardować różnymi makijażami. Co chciałybyście najpierw zobaczyć? Dzienny czy wieczorowy makijaż? W żywych czy stonowanych kolorach? A może makijaż okolicznościowy np. ślubny? Czekam na Wasze typy :)


Pozdrawiam :)


12 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki i co za pigmentacja, jestem ciekawa jakie makijaże z nich wyczarujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają obłędnie :) może kolorowy make-up? jakoś ostatnio szaleję z kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę kolorków tutaj jest więc może coś w zieleni :)

      Usuń
  3. kolorystyka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne :) uwielbiam naturalne odcienie, brązy...cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudowne kolory! Każdy bym chciała, są na prawdę świetne. Czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolorki, uwielbiam takie intensywnie 'błyszczące' ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeja jeja cudowne są ! No ich widok moje serce też szybciej zaczyna bić ;)
    Chciała bym <3 My little dreams ;>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia