czwartek, 28 maja 2015

Violet Love

Fiolety uwielbiam, bo pasują do moich zielonych tęczówek. To, obok brązów, najczęściej używane przeze mnie kolory. Dawno po nie nie sięgałam, więc postanowiłam wypróbować nowe cienie MakeupGeek. Jednak nie wykonałam nimi zwykłego dymku - postanowiłam środek powieki rozświetlić. Do tak mocnego looku usta lekko podkreśliłam. Niestety ciepły odcień pomadki nie pasuje do całości. Dopiero to zauważyłam na zdjęciach, więc wybaczcie.



Lista użytych kosmetyków:

  • Makeup Atelier Paris Foundation 2NB
  • Kryolan Dermacolor Camouflage Reinbow Set #2
  • Kobo Professional Transparent Matt Powder
  • Kobo Professional Matt Bronzing & Contouring Powder 308 Sahara Sand
  • Clinique Fresh Bloom 04 Plum Poppy
  • My Secret Face Illuminator Powder Princess Dream
  • Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original
  • MakeupGeek Eyeshadows: Mirage, High Wire, Masquarade, Center Stage, Drama Queen
  • Kobo Professional Ideal Volume Mascara
  • Inglot Brow Powder 567 
  • Maybelline Lasting Drama Gel Liner
  • Deni Carte beige pencil
  • My Secret Kiss My Lips Big Color Stick #10 Natural Beauty



Co sądzicie o takim makijażu oczu?

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. świetna kreska i dolna powieka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten cień na dolnej powiece świetnie się mieni :) najlepiej wygląda na czarnej kredce :)

      Usuń
  2. Pięknie! Cudowne kolory i idealna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, cienie boskie! To chyba sama przyjemność nimi pracować <3
    A kreska idealna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Bardzo przyjemnie się nimi pracuje :)
      Choć muszę uważać na ich osypywanie :) Za dużo nabieram ich na pędzelek :)

      Usuń
  4. Wspaniały makijaż! te cienie pięknie wyglądają na powiece

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjna kreska, fajny ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja też :) A kilkanaście lat temu ich nienawidziłam :P

      Usuń
  7. Ja osobiście też uwielbiam Cię w takich kolorach :)
    Do tego ta idealna kreska i wyglądasz pięknie :)

    http://carminlove.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, chciałabym umieć tak malować jak Ty :) Ile czasu zajęło Ci dojście do takiej perfekcji w makijażu? Obserwuję i zapraszam do siebie: http://kmchphotography.blogspot.com a w wolnym czasie na : https://www.facebook.com/lenalovefotografia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) maluję się od kilkunastu lat ;) Mnie to odstresowuje :)

      Usuń
  9. e pasuje szmina! cienie super, makijaż ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia