środa, 13 maja 2015

Shake Colors

Wiosna to pora roku, kiedy można bezkarnie szaleć z kolorami.  Limonkowo - fioletowy makijaż wykonany paletką My Secret Shake Colors wpisuje się się w ten trend.
 


Shake Colors to zestaw czterech pastelowych cieni, wszystkie są matowe, dobrze napigmentowane. Bardzo dobrze przyczepiają się powieki, nie bledną i nie gubią koloru przy blendowaniu. Te cienie są dobrej jakości i jeżeli lubicie nieraz zaszaleć, to warto po nie sięgnąć. Paletka kosztuje niewiele, bo tylko 12,99zł. Dostępna jest w Drogeriach Natura.



W dzisiejszym makijażu limonkowy cień nałożyłam na całą ruchomą powiekę, natomiast turkus wzdłuż linii rzęs. Roztarłam oba kolory, aby przejście między nimi było łagodne. Załamanie powieki oraz kąciki zewnętrzne podkreśliłam pozostałymi dwoma cieniami: łososiowym oraz fioletowym. Nałożyłam je także na dolną powiekę. Kąciki zewnętrze rozjaśniłam bielą Glazel. Wzdłuż górnej linii rzęs narysowałam kreskę za pomocą Maybelline Lasting Drama Gel Liner oraz wytuszowałam rzęsy tuszem Kobo Ideal Volume Mascara. Brwi oczywiście podkreśliłam cieniem Inglot Brow Powder 567.



Co sądzicie o takich kolorach na powiekach? 

Pozdrawiam :)



17 komentarzy:

  1. Kolory rzeczywiście intensywne, ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, przekonałaś mnie tym makijażem do kupna tej paletki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, makijaż również, aż mam ochotę kupić paletkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda. Wydawać by się mogło, że jaskrawa zieleń nie będzie dobrze wyglądać, ale Ty makijaż wykonałaś pięknie. Niesamowitą masz rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak lekko i wiosennie :D piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, super wykorzystałaś tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepieknie prezentuje sie na Twoim oczach :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne kolorki ;) typowo wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż, mam tą paletkę ale zawsze zapominam użyć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia