czwartek, 5 grudnia 2013

Laleczka - makijaż krok po kroku

O wykananiu tego makijażu już od dawna myślałam. Pierwotnie miałam go zrobić na Halloween, w bardziej mrocznej wersji, jednak nie wyrobiłam z czasem. Wydawało mi się, że jest to prosty makijaż, ale ile się wściekałam przy dolnej powiece to tylko ja wiem ;) Idealnie nie jest, ale jest ciekawie ;) Oczy wyglądają tak bezdusznie... zapraszam na tutorial ;)

 


Makijaż krok po kroku:

1. Podkreślam brwi. Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie.
2. Na ruchomą powiekę nakładam jasny metaliczny cień.
3. Brązem podkreślam załamanie powieki.
4. Za pomocą brzoskwiniowego cienia rozcieram brąz.
5. Przyciemniam zewnętrzny kącik czernią. Rozcieram górną granicę cieni za pomocą matowego beżu.
6. Podkreślam dolną powiekę. Najpierw białą kredką maluję kreskę, następnie poniżej jej nakładam brąz.
7. Wzdłuż górnej linii rzęs maluję kreskę.
8. Przyklejam dolne i górne rzęsy.
7. Tuszuję górne rzęsy.


Użyte produkty:
  • podkład Revlon Colorstay #150 Buff
  • Korektor pod oczy Helena Rubinstein Magic Concealer #01 Light
  • Korektor Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • Puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • Bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • Róż Pierre Arthes Blush Perfection #01
  • Baza pod cienie Laura Mercier Eye Basics #Wheat
  • Cienie z paletki Sleek Showstoppers
  • Biała kredka Zoeva Forever Eye Crayon - Cotton
  • Cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • Sztuczne rzęsy
  • Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner #01 Black
  •  Mascara L’oreal Volume Million Lashes
  •  Błyszczyk Isadora Lipgloss Color Chock #48 Chiv Coral

 


Makijaż możecie także znaleźć na portalu http://glam-express.com/  KLIK

Co myślicie o takich niewyjściowych przemianach? ;) Być może któraś z Was będzie uczestniczyć w przebieranej imprezie np na Sylwestra i makijaż jak znalazł ;) Jednak obiecuję, że następne moje propozycje będą bardziej użytkowe ;)

Pozdrawiam :)




25 komentarzy:

  1. Piękny, soczysty kolor ust :)

    Ps. zapraszam do mnie, tym razem recenzje podkładów DEBORAH, ARTDECO, REVLON :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten efekt laleczki :) makijaż genialny, jak każdy Twój!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tutorial! i ten makijaż! dla mnie bomba!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :O I te usta.. cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Zwłaszcza dolna powieka i te dolne rzęsy robią klimat!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! Taki dość delikatny efekt ;) Ostatnio też robiłam makijaż tą metodą, ale poszalałam z powiększeniem oka bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no wyszła Ci ta laleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda! gdyby nie te rzęsy doklejone na dolnej powiece to byłaby to świetna propozycja wieczorowego/eleganckiego makijażu! piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój makijaż laleczki jest piękny, jak patrze na swoje wykonanie, to mogę schować się pod ziemię:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzeć na dolne rzęsy:) Wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sztucznym rzęsom i grze bieli z czernią, przypominają mi pióra:)

      Usuń
  11. ślicznie pasuje Ci taki make up :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! tak mi się podoba, że aż brak słów, żeby opisać..a dolna powieka..mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie sie najbardziej podobają Twoje oczy bez makijażu :) Cudne są! Ale laleczka efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  14. I was looking on the web for some info since yesterday night and I at last found what i was looking for! This is a good site by the way, however it seems to be a slight hard to read from my android phone.
    jeux a deux

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :*****

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia