piątek, 20 grudnia 2013

Ręcznie robione sztuczne rzęsy: dolne oraz górne od KKcenterHK

Sztuczne rzęsy już nie są dla mnie tematem do nieokiełznania. Lubię je czasami zakładać i wzmacniać dzięki nim spojrzenie. Może moje naturalne rzęsy nie są problematyczne, jednak mimo wszystko, sztuczne rzęsy to ... sztuczne rzęsy:) Do tej pory nakładałam je jedynie na górną linię rzęs, jednak zawsze mnie ciekawiło, jak by oko wyglądało mając je także na dolnej linii rzęs. Z pomocą przyszły rzęsy od KKcenterHK.com, czyli ręcznie robione dolne i górne sztuczne rzęsy.


W plastikowym, płaskim opakowaniu o przezroczystym wieczku znajduje się 5 par sztucznych rzęs - trzy z nich przeznaczone są na górną powiekę, dwie na dolną.Kępki rzęs umocowane są na przezroczystej, elastycznej żyłce, która łatwo dopasowuje się do kształtu oka oraz bezproblemowo przykleja się wzdłuż linii naturalnych rzęs.Same kępki są precyzyjnie przymocowane, nic nie odstaje, są dobrze przycięte.



Górne rzęsy bardzo polubiłam, wyglądają bardzo naturalnie. Dobrze przyklejone praktycznie nie odznaczają się od tych naturalnych, trzeba się przypatrzyć, aby je zauważyć. Są lekkie, nie obciążają oczu, są wręcz niewyczuwalne. Rzęsy są jakościowo bardzo dobrym produktem. Nie rwą się, przez co można ich używać wielokrotnie, wystarczy jedynie wyczyścić klej.


Użyłam rzęs w dwóch pokazywanych tutaj makijażach. W pierwszym są doklejone tylko górne rzęsy, jednak po zrobieniu zdjęć dokleiłam i dolne aby pokazać, że aż tak nienaturalnie one nie wyglądają. I przede wszystkim świetnie otwierają oczy.
 


Natomiast w drugim makijażu użyłam jednocześnie górnych i dolnych rzęs - jednak sam makijaż do wyjściowych nie należy ;)



.Więcej zdjęć oraz makijaże krok po kroku znajdziecie pod następującymi linkami: Soczysty kolor na ustach i powiekach - makijaż krok po kroku oraz  Laleczka - makijaż krok po kroku


Jedno pudełeczko tych rzęs kosztuje  $13.90 KLIK. Dodatkowo na hasło STORYBYFERROU otrzymacie 10% rabat.

Pozdrawiam :)


11 komentarzy:

  1. A mikołaj mógłby mi takie cuda przynieść:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem otrzymałas bardzo ladny, nie przesadzony efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie i naturalnie wyglądają na oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki model rzęs bardzo fajnie wygląda przy kocich oczach. Z resztą to chyba jeden z najbardziej uniwersalnych typów jaki może być - zawsze świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. superaśne :D Pierwszy raz widzę sztuczne dolne rzęsy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny model :D mam bardzo podobny też z tej firmy. chociaż np na sylwestra dostałam nowości od kkcentehk i chyba skuszę się na którą z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oczy, jeszcze ładniej wyglądasz niż zwykle :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się efekt z przyklejonymi górnymi rzęsami. Sama nigdy nie miałam jeszcze przyklejanych rzęs, ale może czas to zmienić na jakąś specjalną okazję.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny efekt z pierwszą opcją i górnymi rzęsami
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentują !Widzę, że niepotrzebnie boję się sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia