poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczny makijaż krok po kroku

Święta już jutro. Jeżeli jeszcze nie macie pomysłu na makijaż świąteczny, to przychodzę z pomocą. Postawiłam na szarości z odrobiną koloru na dolnej powiece. Zaszalałam też ze sztucznymi rzęsami, które świetnie otwierają oczy. Jeżeli nie czujecie się w nich zbyt dobrze, to wystarczy porządnie wytuszować rzęsy. Wielu osobom święta kojarzą się z czerwoną pomadką na ustach - dodaje ona elegancji. Jednak w tym makijażu z niej zrezygnowałam, z prostej przyczyny - w święta się dużo je, dużo pije i pomadka bardzo szybko schodzi, przynajmniej u mnie. A przecież przy świątecznym stole, wśród rodziny, nie będziemy co chwilę biegać, aby sprawdzić stan ust ;) Dlatego też użyłam półtransparentnego czerwonego błyszczyka, który dodał ustom delikatnego koloru. Jeżeli jesteście ciekawe jak wykonać ten makijaż, to zapraszam do dalszej części postu.



Makijaż krok po kroku:
1. Podkreślam brwi. Na całą powiekę nanoszę bazę pod cienie.
2. Na zewnętrzną część powieki aplikuję jasno szary cień.
3. Resztę powieki pokrywam białym cieniem.
4. Załamanie powieki dodatkowo podkreślam ciemnoszarym cieniem. Dobrze go rozcieram.
5. Górną granicę cieni rozcieram matowym beżem. Podkreślam dolną powiekę: w zewnętrznej jej części nakładam niebieski cień, natomiast w wewnętrznej biały cień.
6. Wzdłuż górnej linii rzęs rysuję kreskę. Przyklejam sztuczne rzęsy i je tuszuję.




Użyte kosmetyki:
  • Foundation Revlon Colorstay #150
  • Helena Rubinstein Magic Concealer #01 Light
  • Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • Mineral Hygienics Sheer Perfection Silk Translucent
  • Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • Laura Mercier Eye Basics #Wheat
  • Paese Eyeshadow Satinette #823
  • Sephora Eyeshadow gray
  • Mariza Eyeshadow Beige
  • Inglot Eyeshadow Blue
  • Inglot Brow Powder #567
  • Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner #01 Black
  • False Lashes
  • Mascara L’oreal Volume Million Lashes
  • IsaDora Mutli Vitamin Gloss #32 Raspberry





W tym makijażu użyłam rzęs ze sklepu BornPrettyStore,  a mianowicie tych KLIK


. Muszę przyznać, że mimo dość grubej żyłki, łatwo się dopasowały do kształtu powieki i się przykleiły (odrobinę za dużo użyłam kleju co widoczne jest na zdjęciach). Nie czułam ich na oczach, nie obciążały ich. Można ich używać wielokrotnie wystarczy oczyścić z kleju Efekt, który można nimi uzyskać bardzo mi się podoba. A cena regularna to $1.36, choć teraz w promocji $0.99



Ten makijaż możecie także znaleźć na portalu http://www.glam-express.com  KLIK


Wesołych Świąt!!!


27 komentarzy:

  1. Przepięknie! :D Oczy wyglądają cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ojej, a co tu zazdrościć? pędzelki w dłoń i do dzieła :)

      Usuń
  3. Dla mnie jest cudowny. Inne niż wszystkie, ale bardzo efektowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) chciałam troszkę inaczej podejść do tematu ;)

      Usuń
  4. Dla mnie z tymi rzęsami to mógłby być nawet sylwestrowym makijażem:). Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Sylwestra będzie także pasował :) choć ja bym mocniej wtedy przyciemniła zewnętrzne kąciki :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja świątecznego makijażu:) Spróbuję ją jutro odtworzyć:) Na brak szarych cieni nie mogę narzekać. Fioletowy akcent świetnie ożywia makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! Najlepszy efekt przy otwartych oczach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż :)
    Ja pozostanę przy codziennym makijażu na Wigilię, ale mamie już zapowiedziałam, że ją pomaluję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w makijażu jest ważne, abyś Ty w nim się dobrze czuła :)

      Usuń
  8. bardzo fajne klasyczne połaczenie szarości przełamane fioletem! suuuper! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) klasyka jest w sumie najlepsza :)

      Usuń
  9. bardzo ładnie, chociaż rzęski wybrałbym inne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze wspaniały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia