poniedziałek, 30 grudnia 2013

Moje sylwestrowe mani - czyli piaski Wibo

Jestem beztalenciem paznokciowym, nic nie stworzę ponad to, że pomaluję paznokcie jednym kolorem, co i tak nie zawsze mi wychodzi ;) Dlatego na Sylwestra nic wielkiego nie wymyślę, ani nie stworzę. Sięgnę po prostu po lakier z brokatem.



W tym roku, na blogach królowały piaski od Wibo, długo się opierałam przed nimi, aż niedawno i ja je zakupiłam. I efekt nawet mi się podoba. Ładnie się błyszczą dzięki brokatowi, mimo że wykończenie jest matowe. Nie widać niedociągnięć, bąbelków itp, co często u mnie się spotyka ;) Szybko schnie, długo się trzyma. Wadę ma jedną - kolor szybko blednie, przynajmniej u mnie. I paznokcie się brudzą. Mimo, że to dziwnie brzmi, to tak jest - np podkład wchodzi pomiędzy drobinki i nie mogę tego wyczyścić. Wyjściem jest jedynie zmycie mani i pomalowanie jeszcze raz.

Dzisiaj pokażę Wam dwa kolory (które pewnie albo posiadacie w swojej kolekcji, albo już Wam zbrzydły ciągłym oglądaniem ich na blogach )


Nr 3 to ciemny fiolet, wpadający wręcz w brodo z czerwonymi drobinkami
Nr 1 to ciemna butelkowa zieleń, wręcz czarna z zielonymi drobinkami, brokatem


Jeden z tych kolorów zagości u mnie jutro. Na razie jest zieleń, choć nie wykluczam, że jutro mi się odmieni ;)



Lakiery z brokatem, piaski są świetnym rozwiązaniem dla takich beztalenci paznokciowych jak ja. Można odejść od klasycznych kolorów i czasami zaszaleć ;)

Pozdrawiam :)


17 komentarzy:

  1. Cieszę się, że firmy kosmetyczne wypuszczają ciekawe lakiery, ponieważ nie mam talentu do zdobień. Moje umiejętności ograniczają się do wykonania kropek przy pomocy sondy Essence;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja nawet kropek nie zrobię bo nie mam sondy :PPP

      Usuń
  2. Pierwszy bardzo mi się podoba i żałuję, że nie dorwałam go w promocji -40%, za to udało mi się wtedy kupić drugi kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie po świętach będą kolejne promocje ;) może wtedy się uda :)

      Usuń
  3. masz te kolory ktore ja wlasnie chcialam kupic a juz ich ni bylo:( szkooda! bo cudnie wygladaja :)
    ale w zamian za to kupilam sobie piasek w kolorze takim rozowo-bordowym (?) :D tez wyglada nawet ok, ale tych Twoich nic nie przebije! zazdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze mam intensywną czerwień :) Róż jakoś mi się nie podobał :)

      Usuń
  4. Mam wszystkie z tej kolekcji brakuje mi tylko takich pięknych paznokci jak Twoje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pięknych to im daleko. Nie potrafię im nadać jakiegoś fajnego i równego kształtu. Na każdym paznokciu jest co innego :D

      Usuń
  5. Obydwa są świetnie :) Uwielbiam te typowo sylwestrowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na sylwester takie lakiery nadają się idealnie :)

      Usuń
  6. moje serce zdobylby fiolet ;)
    Ale za piaskami nie przepadam, więc sobie tylko popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam je! ♥ Mój już czeka, żeby wskoczyć na paznokcie i przywitać nowy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jej! Nie wiedziałam, że one są aż takie ładne :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia