środa, 11 grudnia 2013

Świąteczny PaeseBox

Lubicie niespodzianki? Ja tak i to bardzo.



W tym roku Paese zorganizowało akcję pudełek świątecznych. Za jedyne 39 złotych otrzymujemy 11 produktów, w tym 5 pełnowymiarowych. Firmę i jej kosmetyki znam, jedne są lepsze, inne gorsze, tak jak to ma miejsce z każdą firmą kosmetyczną. Co więcej, swego czasu dość dobrze poznałam produkty Paese, ponieważ miałam możliwość malowania klientek przy pewnym evencie właśnie kosmetykami tejże firmy. Dlatego też dołączyłam do zabawy wiedząc, że się nie rozczaruję. Dziś dotarło do mnie pudełko. Jesteście ciekawe co znalazłam w środku?



Najpierw przestawię testery i mini produkty. W pudełku jest ich 6.

3 lakiery Paese 



 #328 czerwony o wykończeniu piaskowym, #51 jasny zgaszony fiolet oraz #328 piaskowy, który świetnie prezentuje się na pazurkach, wygląda bardzo elegancko. Wszystkie lakiery mają po 6 ml, zatem ja je traktuję jako pełnowymiarowe produkty, bo taka ilość spokojnie wystarczy na wiele aplikacji.

Cena za pełnowymiarowy produkt to: ok. 12 zł za 9 ml

Puder ryżowy 8ml


Miałam go z konkurencyjnej firmy i nie byłam zadowolona, ponieważ skład był zbyt chemiczny. Dlatego pierwsze co zrobiłam, jak wzięłam ten tester do rąk, to przeczytałam i porównałam skład z tym wcześniej używanym. I jest okej, skład krótki, naturalny, tylko dwa konserwanty na końcu, brak parabenów. Poza tym, przeszukałam recenzje na blogach i.... firma zmieniła skład na lepszy, naturalniejszy. Duży plus dla Paese! Na pewno go wypróbuję. produkt pełnowymiarowy ma 25g, czyli otrzymałam ok. 1/4. Powinien na długo starczyć.
Dla ciekawskich ;) skład: Oryza Sativa (Rice) Powder, Magnesium Stearatem Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin

Cena za pełnowymiarowy produkt to: ok 30 zł za 25 g


Puder Bambusowy z jedwabiem 8 ml
Nie znam tego produktu, wcześniej też nie używałam podobnych, chętnie go wypróbuję, bo skład jest ciekawy. Wg opisu na stronie Paese świetnie nadaje się do skóry tłustej, matowi, działa antybakteryjnie, łagodząco, wspomaga gojenie.Natomiast jedwab nawilża i nadaje cerze blask. Jeżeli to będzie robił to pokocham :)
Skład: Bambusa Arundinacea Stem Extract, Magnesium Stearate, Serica, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin

Cena za pełnowymiarowy produkt to ok 27 zł za 25 g


Płyn micelarny do demakijażu 50ml

 Kiedyś miałam ten płyn i tak średnio byłam zadowolona. Jednak spróbuję, bo widzę, że skład się zmienił. Produkt pełnowymiarowy otrzymałam na spotkaniu blogerek, więc ten tester do kogoś poleci :)
Skład: Aqua, Propylene Glycol, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Cetrimonium Bromide, D-Panthenol, Sodium Citrate.

Cena za pełnowymiarowy produkt to: ok 18 zł za 200 ml


Czas na 5 pełnowymiarowych produktów. Zacznę od tych, które mnie najbardziej zainteresowały :)

Słońce Egiptu Mineralny puder sypki brązujący do twarzy i ciała. 30ml.
 
Kolor to Sunrise I, piękny zloty kolor, świetnie mieni się w słońcu. Jestem ciekawa jak wyglądają policzki lekko muśnięte tym pudrem, bo swatche intrygują ;)


Cena za pełnowymiarowy produkt to: ok 27 zł za 30 ml


Pomadka z dodatkiem oleju arganowego nr 17 




Ostatnio dość intensywnie myślałam o tym, że przydałaby mi się jakaś pomadka w nudziakowym kolorze. Chyba osoba pakująca dla mnie PaeseBoxa czytała mi w myślach i dlatego znalazłam ten odcień. Jeszcze nie wiem jak wygląda na ustach, mam nadzieję, że faaajnie.  Z tej kolekcji mam też pomadkę o numerze 48, pomarańczowo - czerwony kolor, ale raczej go komuś sprezentuję.

Cena za pełnowymiarowy produkt to: ok 24 zł

Kamuflaż w kremie 01 jasny beż 5,5ml



Mam co ukrywać, bo ostatnio znowu moja cera szaleje, więc spróbuję co to za cudo i jak jest przede wszystkim z trwałością. Otrzymałam najjaśniejszy kolor, jednak w opakowaniu wygląda dość ciemno. Mam nadzieję, że ładnie będzie stapiał się z cerą.

Cena za pełnowymiarowy produkt to: ok 30 zł

Róż z olejem arganowym  #48


Mam kilka róży z Paese, ale z innej linii i jestem z nich zadowolona. Ten kolor jest uniwersalny, brzoskwiniowy z drobinkami rozświetlającymi. Zobaczymy, jak będzie się sprawował na policzkach.

Cena za pełnowymiarowy produkt to: 19 zł


Podwójny cień Satinette #823



Do mnie trafiły kolory spokojne, szarość i biel, idealne do dziennego szybkiego makijażu. Wykończenie mają satynowe.

Cena za pełnowymiarowy produkt to: 20 zł


Z zawartości PaeseBox'a jestem zadowolona, większość produktów z chęcią poznam lepiej, bo wyglądają interesująco. Jeżeli także chciałybyście dostać taką niespodziankę, to wszystkie potrzebne informacje znajdziecie na poniższym plakacie.



Jestem ciekawa, który produkt wpadł Wam w oko :)

Pozdrawiam :)


28 komentarzy:

  1. Nie miłam styczności z tą marką, ale muszę wypróbować.

    Ps. zapraszam do mnie na nowości Inglota i IsaDory :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to polska marka :) posiada kilka ciekawych produktów :)

      Usuń
  2. bardzo fajne pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Bardzo udane pudełeczko,lubię kosmetyki Paese,zwłaszcza ich róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże też bardzo lubię, ale te ze starszej wersji, z olejem arganowym jeszcze nie miałam

      Usuń
  4. bardzo łady kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam aż mi zimno zejdzie i będę używać :)

      Usuń
  5. Na bogato to pudełeczko. Ja z Pease mam jedynie utwardzacz do paznokci z żelazem, z którego zresztą jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. utwardzaczy nigdy nie stosowałam, ale czytałam wiele dobrych opinii

      Usuń
  6. Mnie zainteresowały najbardziej pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaintrygował mnie sypki puder brązujący, pięknie wygląda na skórze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak żadne pudełko tego typu mnie nie kusiło, tak Paese z każdym takim wpisem zachęca do wypróbowania :) Ciekawią mnie pudry, niedługo skończy mi się bambusowy z BU i rozglądam się za podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zamówiłam i jestem bardzo zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię firmę i chyba się skuszę na kolejną boxową edycję :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiła Ci się super zawartość! Moje pudełeczko też już przyszło, w błyskawicznym tempie, ale otworzę je dopiero za tydzień jak wrócę do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podwójne cienie z tej firmy jestem bardzo zadowolona.. :) Chętnie kupię jeszcze inną wersję kolorystyczną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kamuflażu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę fantastyczna niespodzianka, mnóstwo genialnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny box Ci się trafił ;) strasznie chciałam dostac korektor a nie dostałam :( i zapraszam do siebie http://recenzjekosmetykowpaese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia