niedziela, 29 grudnia 2013

Sylwestrowy Błysk - Makijaż krok po kroku

Przedstawiam Wam kolejną moją propozycję na Sylwestra. Pierwszą znajdziecie tutaj.
I znowu wyszło szaro. Niestety lubię wszelkie dymki, ciemne wieczorowe makijaże i chyba już instynktownie po nie sięgam ;) Do tego dodałam brokat, który pięknie mienił się na oczach. Niestety przy robieniu zdjęć poległam, nie potrafiłam złapać tego efektu. :/ Coś tam błyszczy, ale nie tak jak to było w rzeczywistości. Oprócz tego, sięgnęłam po kępki rzęs DeniCarte o podwójnej objętości. Początkowo miałam użyć całych pasków sztucznych rzęs, jednak kępki korciły. I nie żałuję, bo świetnie się prezentują na oczach. W dalszej części pokażę je jeszcze z bliska.


Makijaż krok po kroku:
1. Podkreślam brwi. Na całą powiekę aplikuję bazę pod cienie.
2. W zewnętrznej części powieki nakładam niebieski cień.
3. Przyciemniam zewnętrzne kąciki czernią.
4. Za pomocą pędzla do blendowania oraz brązowego cienia rozcieram cień w załamaniu powieki.
5. Na resztę powieki nakładam srebrny cień.
6. Granicę pomiędzy srebrnym i niebieskim cieniem rozcieram za pomocą niebieskiego iskrzącego cienia. Na resztę powieki nakładam srebrny brokat za pomocą specjalnego kleju.
7. Obszar pod brwiami rozjaśniam beżowym cieniem. Wzdłuż linii rzęs maluję kreskę.
8. Podkreślam dolną powiekę za pomocą czarnego i srebrnego cienia - mocno je rozcieram.
9. Przyklejam kępki rzęs i tuszuję rzęsy.



Lista kosmetyków:

  • podkład Revlon Colorstay #150
  • korektory Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • puder sypki Mineral Hygienics Sheer Perfection Silk Translucent
  • bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • baza pod cienieLaura Mercier Eye Basics #Buff
  • Inglot cienie do powiek:  niebieski, czarny, brązowy
  • Mariza cień do powiek #02 śmietanka (beż)
  • Mariza  Brilliant cień do powiek #Połyskujący granat
  • Pigment MAC Platinum
  • cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner #01 Black
  • klej do rzęs Inglot Duo Adhesive
  • klej do brokatu  Kryolan Hydro Mastix Spirit Gum
  • srebrny brokat
  • kępki rzęs DeniCarte podwójna objętość
  • IsaDora Mascara Volume 2.0 Black
  • pomadka Rimmel Lipstick #Airy Fairy


Makijaż można także znaleźć na stronie http://www.glam-express.com/ [klik] - opis w języku angielskim.


Tak jak na wstępie wspomniałam, w tym makijażu użyłam kępek rzęs DaniCarte. Wybrałam zestaw trzech długości o podwójnej objętości. Na każdym oku (tzn wzdłuż linii rzęs ;)) przykleiłam 5 kępek średniej długości oraz 3 kępki krótkie. Uzyskałam nie przesadzony, naturalny efekt. Na rzęsy nie narzekam, więc spokojnie mogłam użyć kępek najdłuższych, wtedy efekt byłby bardziej 'dramatic' ;)


Z samymi rzęskami dobrze mi się współpracowało, o dziwo (jak na mnie) w miarę szybko się przykleiły, a oto się bałam, bo każda z kępek na końcu ma kuleczkę (to chyba knotem się nazywa). Byly niewyczuwalne, nie obciążały oczu. Kępki mogą być wielokrotnego użytku. Ostrożnie oczyściłam je z kleju i tuszu i z powrotem trafiły do pudełeczka.
Dostępność jest niska, w sklepach stacjonarnych nie widziałam produktów tej firmy, choć moje miasto jest słabo zaopatrzone. Ale zawsze można zajrzeć do sklepu DeniCarte  [klik]. Kępki są w cenie 16.80 zł, w pudełeczku znajduje się po 24 sztuk kępek każdej długości.



Pozdrawiam :)



24 komentarze:

  1. perfekcyjnie zmalowane, lubię to :) P.S. ładne kolczyki !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :)) super na sylwestra :))

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje rzęsy mnie zachwycają, są piękne! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Kępki DeniCarte robią wrażenie:) Ostatnie zdjęcie oka sprawdziłoby się w kampanii reklamowej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Resources this kind of as the 1 you mentioned right here will be incredibly helpful to myself! I will publish a hyperlink to this web page on my personal blog. I am certain my site site visitors will discover that quite beneficial.
    jeux ben10

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jestem naprawdę pod wrażeniem koloru cieni i te cudne kępki, ach...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia