wtorek, 31 grudnia 2013

Propozycje makijaży sylwestrowych / imprezowych / wieczorowych

W tym roku udało mi się stworzyć dwa makijaże sylwestrowe. Jednak na blogu możecie znaleźć inne moje propozycje, które idealnie będą pasować na dzisiejszy wieczór.


Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu na makijaż, to zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć. Do każdej propozycji jest link do postu, gdzie znajdziecie więcej zdjęć oraz tutorial.


1. Evening Makeup: Gold with Green Flecks



2. Time to party! - czyli makijaż imprezowy



 3. Promienie słońca - makijaż krok po kroku 



4. Neonowy fiolet - makijaż wykonany cieniami z paletki Technic



5. Makijaż imprezowy z odrobiną niebieskości - TUTORIAL









 












 



















 Mam nadzieję, że osoby, które jeszcze nie mają pomysłu na makijaż, znajdą tutaj inspirację :)


To chyba już ostatni post w tym roku, zatem:

Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!

14 komentarzy:

  1. Jeden piękniejszy od drugiego! <3 Uwielbiam Twoje oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piękne :) niestety jestem straszną gapą jeśli chodzi o makijaże oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. 8, 11,12,15 IDEALNE!!! ale wszystkie sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne <3 a ostatni taki typowy Sylwestrowy. Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. 14 i 15 są rewelacyjne i typowo właśnie sylwestrowe, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne !!!
    A ja nie skorzystam bo siedzę bez makijażu z lapkiem, soczkiem i sałatką...
    Ot taki Sylwester :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Starting a content kind of like this one forced me to do some research and I found your post to be quite helpful. My page is centered around the idea of knowledge, fun and sharing. I wish you respectable luck with your site in the future and you can be sure I'll be following it.
    online games best

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ale ten GŁĘBIA OCEANU z granatem jest boooski ! :) <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarny dymek najbardziej mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są rewelacyjne ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że jestem zwolenniczką delikatnych makijaży to chciałabym zobaczyć się w każdej z wyżej wymienionych propozycji. Nie dość, że są tak dokładnie pomalowane to jeszcze tak piękne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia