środa, 25 grudnia 2013

Świątecznie ;)

Chciałabym Wam pokazać, jaki makijaż gości u mnie na święta. Postawiłam na klasykę i lekki błysk, czyli brąz z fioletem oraz złoto. Do tego usta nude - pomadka Paese, którą znalazłam w PaeseBox, świetna jest. W czymś takim najlepiej się czuję.


Makijaż jest bez tutorialu, niestety w czasie świąt średnio znaleźć czas na to. Może za jakiś czas odtworzę go, oczywiście jeżeli będziecie chciały :)



Mam nadzieję, że święta Wam mijają w spokojnej i rodzinnej atmosferze. I że Mikołaj Was odwiedził.;) u mnie był, zero kosmetyków dostałam ;) aa sorki, perfumkę moją ulubioną :) Pod choinką znalazłam także książkę Kominka ;) Na razie kilkadziesiąt stron przeczytałam i niestety żadnej szczególnej treści nie znalazłam. Zobaczymy jak będzie dalej :) Oprócz tego książkę kucharską, hłe hłe, Święty chyba słyszał, jak się żalę, że nie potrafię gotować ;) książkę DM :D bluzkę, torbę - idealna będzie do pracy na moje wszystkie papiery i książki i zestaw długopis plus ołówek ;) i słodycze :) Wszystko trafione i się przyda. Miło. A u Was jak?

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Świetny makijaż, zazdroszczę takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przeczytałam książkę Kominka. Ciekawe informacje pojawiają się dopiero w części III:) Gdy dobrnęłam do tego rozdziału, poczułam, że lektura mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie jestem przy drugim rozdziale i oprócz tekstów "jestem suuuuper" nic nie ma :P Teraz jestem jeszcze bardziej ciekawa co będzie dalej :)

      Usuń
  3. Piękny jak zawsze, może jutro wykorzystam Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż:) Bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, ślicznie wyglądasz :) super, że prezenty udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczko piękne, jak zawsze ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż, chociaż ciągle się powtarzam :P prezenty też super, chociaż książki kucharskiej dostać bym nie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem beztalencie kulinarne, zawsze mam problem typu - co dziś na obiad :P Teraz chociaż będzie więcej pomysłów. a przepisy są raczej szybkie i krótkie, więc w standardowych 30min powinnam się wyrobić ;)

      Usuń
  8. Piękny, elegancki makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż z delikatnym świątecznym bling-bling. Super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia