piątek, 23 grudnia 2011

Kosmetyki Oriflame - paczuszka od oripolska.pl

Przed weekendem skontaktowała się ze mną Pani Elwira Syska, Dyrektor Klubu Oriflame, linka do mojego bloga miała od mojej koleżanki (Aniu :)) i zaproponowała współpracę. Przyznam się szczerze, że mimo że ze słyszenia wiedziałam co to jest Oriflame, jednak nigdy nie miałam od nich ani jednego kosmetyku. Gdzieś tam kiedyś oglądałam u koleżanki ale bardzo przelotnie.
Stwierdziłam, że z miłą chęcią poznam kosmetyki i zgodziłam się na współpracę.

Niecierpliwie czekałam na paczuszkę, wczoraj ją przytargał listonosz. W przesyłce znalazłam:


  • Pomadka Triple Core, kolor Blazing Red 
  • Błyszczyk do ust Very Me Clickit Lip Gloss, kolor Neon Pink
  • Lakier - baza pod manicure artystyczny kolor Cerise Glow
  • najnowszy katalog Oriflame #01 (27.12.11 - 22.01.2012)

Wszystkie produkty można zakupić po promocyjnych cenach już od 27.12.2011.

Jeżeli jesteście zachęcone, zapraszam na stronę Pani Elwiry http://www.oripolska.pl/ lub na profil na FB. Możecie zapoznać się z kosmetykami, ofertą firmy, a jeżeli byście chciały współpracować z Oriflame, znajdziecie tam potrzebne informacje.

I mam do Was kilka pytań. Kompletnie nie znam tej marki, po obejrzeniu katalogu kilka produktów wpadło mi w oko. Miałyście styczność z Oriflame? Co polecacie, a co nie? Jakie kosmetyki są Waszym zdaniem warte uwagi, a z których lepiej zrezygnować ;) Byłabym wdzięczna za wszelkie informacje.

I przede wszystkim: O którym produkcie chciałybyście najpierw poczytać? Czy o pomadce, czy o błyszczyku, a może chciałybyście zobaczyć jak wygląda lakier? Zachęcam do komentowania.

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Fajne, jeszcze nigdy nic nie zamawiałam z oriflame, wolę avon

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wszystkiego jestem ciekawa, bo wiele razy zastanawiałam się nad zamówieniem czegoś, a w końcu i tak rezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię popatrzeć na umalowane paznokcie na blogach haha ;) Więc wybieram lakier :) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy. Szminka wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy :) Ja bardzo lubię zapach MIRAGE :) Ale warto wcześniej powąchać, bo nie każdemu zapach się spodoba. Jestem ciekawa tej pomadki co dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubie wszelkie zele pod prysznic itd ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys bylam konsulantka oriflam - lubie ich kosmetyki, bardzo lubilam takie perelki brazujace:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądając katalog byłam ciekawa pomadki. z miłą chęcią poczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam mnóstwo perełek z Oriflame :D chyba zrobię post o nich na blogu, ale to po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja osobiście lobię najbardziej podkłady. Mam bardzo jasny kolor cery i tylko z tej marki mogę dostać odpowiedni odcień. Odpowiada mi też pod względem nawilżenia(moja cera jest sucha).

    OdpowiedzUsuń
  12. ja polecałabym "miodki" są od początku Oriflame i serię Very ME z których masz błyszczyk CLICKIT i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень немало времени, поэтому гораздо лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт http://mb.lckpw.org/?6543548

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia